رندر تیز و برنده از نسل جدید نیسان GT-R

همه می‌دانند که نیسان در حال کار روی نسل جدید GT-R می‌باشد و احتمالاً این خودرو با کد R۳۶ شناخته خواهد شد.

رندر تیز و برنده از نسل جدید نیسان GT-R

همه می‌دانند که نیسان در حال کار روی نسل جدید GT-R می‌باشد و احتمالاً این خودرو با کد R36 شناخته خواهد شد.


این سوپرکار جدید به عنوان جانشین مدل R35 سالخورده انجام وظیفه خواهد کرد. نسل کنونی گودزیلا حدود یک دهه است که در بحث پرفورمنس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بر پایه‌ی جدیدترین خبرهای منتشر شده، نسل جدید این خودرو تا اوایل سال 2020 عرضه نخواهد شد و خب تا آن زمان فرصت مناسبی برای تجسم گودزیلای جدید داریم.


این رندرها می‌توانند حدس و گمان‌هایی درباره‌ی جهت‌گیری طراحان نسل جدید GT-R را نشان دهند. طراح در خلق این کانسپت تیز و زاویه‌دار از نسل فعلی GT-R و همچنین کانسپت ویژن گرن توریسمو 2020 الهام گرفته است.


در نمای جلو همه‌چیز تحت تأثیر چراغ‌های عمودی‌ای است که با یک جفت قوس چرخ زاویه‌دار همگام شده‌اند. همچنین کاپوت را داریم که در ارتفاعی پایین‌تر از قوس چرخ‌ها قرار داشته و همچنین جلوپنجره‌ی بزرگ هم در عین کمک به خنک کردن قوای محرکه باعث افزایش داون فورس اکسل جلو می‌شود.


طراحی خاص و تیز این کانسپت در کناره‌ها هم مشهود بوده و خطوط برنده با رینگ‌های خاص همراه شده‌اند. طراحی این خودرو با نمای عقب گیرا و برجسته‌ای که دارای بال بزرگ، چراغ‌های چهارتایی نسل فعلی و یک جفت خروجی اگزوز می‌باشد کامل شده است.


البته به احتمال زیاد طراحی نسل جدید نیسان GT-R مشابه این رندر نخواهد بود اما خب مشاهده‌ی تلاش‌های طراحان برای تجسم محصولات آتی دنیای خودرو قابل‌تحسین می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان