خودروهای بیسو در 2 مدل بیسو تی3 و تی5 از سوی سیف خودرو و در شرکت صنعتی مرتب تولید می شود که با اخذ مجوز های تولید و پیش فروش با پیش پرداخت های 90 و 125 میلیونی پیش فروش خواهد شد.

خدامی  قائم مقام مدیر عامل این شرکت در نشست خبری و در جمع خبرنگاران با بیان این مطالب خاطر نشان کرد: مجوز پیش فروش 1431 دستگاه از این خودروها از سوی وزارت صنعت اخذ شده است و لذا با توجه به آماده بودن خط تولید از هفته آینده به صورت رسمی اقدام به فروش این خودروها خواهیم کرد.

2 خودروی کراس اوور و شاسی بلند چینی به زودی وارد بازار می شود (+عکس)

وی در پاسخ به پرسشی در مورد قیمت نهایی این خودروها گفت: با توجه به اینکه تحویل این خودروها در خرداد و تیرماه سال آینده است لذا قیمت قطعی را نمی توان برای آن اعلام کرد ولی طبق پیش بینی ها برای مدل تی 3 که کراسس اور است قیمت 170 تا 180 میلیون تومان و قیمت مدل تی 5  نیز بین 240 تا 260 میلیون تومان خواهد بود که البته در تلاش هستیم تا این خودروها را زودتر از موعد اعلام شده تحویل مشتریان دهیم.

2 خودروی کراس اوور و شاسی بلند چینی به زودی وارد بازار می شود (+عکس)

براساس این گزارش، خودروی بیسو تی3 محصولی 4سیلندر است که از حجم موتور 1300 سی.سی توربوشارژر بهره می برد. حداکثر قدرت این خودرو که از گیربکس اتوماتیک سی.وی.تی بهره می برد 133 اسب بخار است.خودروی تی3 با مصرف سوخت ترکیبی 7.4 لیتر در 100کیلومتر، استاندارد آلایندگی یورو5 را پاس می کند.

خودروی بیسو تی 5  نیز یک خودروی شاسی بلند 7نفره است که از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک بهره می برد.این خودرو با حجم موتور 1500 سی.سی توربوشارژر دارای حداکثر قدرت 150 اسب بخار است.مصرف سوخت محصول T3 بصورت ترکیبی 8.7 لیتر بوده و استاندارد آلایندگی یورو5 را پاس کرده است.

این تازه واردهای چینی به سیستم هایی همچون ترمز ضدقفل، سیستم الکترونیکی تقسیم نیروی ترمز، سیستم ضد لغزش خودرو در زمان شتاب گیری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمز توقف، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل فشار باد، چراغ های هالوژنی جلو، جراغ روز، 6 و 8 کیسه هوا، سیستم ورود بدون کلید، شیشه بالابر برقی حساس به موانع، سانروف، آینه دید عقب و … مجهز شده است.