چهار شیوه ای که یک شوهر می تواند سهوا قلب همسرش را بشکند!

چکیده در زندگی مشترک و روابط فی‌مابین همسران اموری وجود دارد که به مانند یک بیماری رابطه بین همسران را تضعیف و یا حتی نابود می سازد. در این نوشتار چهار رفتار ناخوشایند و اشتباهی که باعث دلسردی خانم ها در زندگی مشترک می گردد، توسط نویسنده توضیح داده شده است. تعداد کلمات : ۱۳۰۰ / تخمین زمان مطالعه : ۶ دقیقه

چهار شیوه ای که یک شوهر می تواند سهوا قلب همسرش را بشکند!
چهار رفتاری که باعث رنجش خاطر و سردی روابط زن و شوهر می شود.
 
چکیده
در زندگی مشترک و روابط فی‌مابین همسران اموری وجود دارد که به مانند یک بیماری رابطه بین همسران را تضعیف و یا حتی نابود می سازد. در این نوشتار چهار رفتار ناخوشایند و اشتباهی که باعث دلسردی خانم ها در زندگی مشترک می گردد، توسط نویسنده توضیح داده شده است.

تعداد کلمات : 1300 / تخمین زمان مطالعه : 6 دقیقه
 
سیب
 
نویسنده: اَشلی ویلز
مترجم: محمد براتی
 
برقراری ارتباط سالم برای ازدواج موفق امری ضروری است اما برقراری ارتباط سالم نیاز به تلاش و زحمت دارد. اگر ما نسبت به ماهیت و اهمیت رابطه سالم اطلاعات کافی نداشته باشیم، میتوانیم با بی دقتی در بکار گیری کلمات و رفتار خود، به احساسات قلبی همسرمان آسیب وارد کنیم. وقتی احساسات ما آسیب می بیند، کمتر احتمال دارد بتوانیم یک ارتباط دوستانه و سازنده برقرار کنیم.
بنابراین ما در یک مارپیچ فرضی منفی گرفتار می شویم که هر بحثی به یک مجادله تبدیل می شود. پس چگونه می توانیم خودمان را از سقوط در این دام که در زندگی زناشویی ما قرار دارد محافظت کنیم؟
 
 شیب
 

شوهران گرامی در اینجا چهار شیوه ای که یک شوهر می تواند سهوا قلب همسرش را بشکند تبین شده است؛

به درشتی و تندی با همسر خود و یا درباره همسر خود صحبت کردن

این مساله بسیار مهم است و معمولا از عادتهای بد در نحوه برقراری ارتباط ناشی می شود که به مرور زمان در دوره زندگی زناشویی رفته رقته پیشرفت می کند. ما هرگز نباید با تندی و خشونت و یا با بی ادبی درباره همسرمان صحبت کنیم حتی وقتی که ما احساس می کنیم عادلانه قضاوت می کنیم نباید به همسرمان توهین کنیم یا با تندی صحبت کنیم. ما باید محترمانه با یکدیگر صحبت کنیم داخل محیط خانه باشد یا خارج آن. کلمات خشونت آمیز وتند دیوار بزرگی بین ما می سازد و احساس ناخشنودی و حقارت برای ما به ارمغان می اورد.
 

بیشتر بخوانیم : چگونه شوهری نمونه برای همسر خود باشیم؟

شوهران! اگر شما مایلید بر سر همسرتان فریاد بزنید و یا کلمات تحقیر آمیز درباره او استفاده کنیدف لطفا به سرعت این کار را متوقف کنید زیرا روشهای بهتری وجود دارد.
شما می توانید با تمرکز بر زیباییهای زندگی و هم کلام شدن با همسرتان با ادبیات و لحن عاشقانه این دور باطل را متوقف نمایید. چه عاقلانه شوهر من گفته است:
"لحن کلمات شما تبدیل می شود به لحن و رنگ و بوی زندگی زناشویی شما." اگر شما با محبت آمیز کردن لحن کلمات خود مشکلی داریدف عمیقا پیشنهاد می کنم که هر دوی شما برای برقراری یک ارتباط خوب در زندگی زناشوییتان وقت صرف کردهو تلاش نمایید.
 

پاسخ دادن به همسر با کلمات کوتاه و خالی از احساس و توجه

گفتگوهای بسیاری از شوهران با همسرانشان بدون احساس و هیچگونه توجهی می باشد زیرا آنها احساس می کنند حرف برای گفتن ندارند. به هر حال این مطلبی است که برای همسر شما بسیار مهم است و ممکن است برای شما کمی زحمت داشته باشد.

وقتی همسر شما درباره وقایعی که امروز اتفاق افتاده می پرسد، او نمی خواهد شما را بازجویی کند و یا در کار شما دخالت کند بلکه فقط می خواهد با شما ارتباط برقرار کند، با همه وجود شما. او می خواهد درباره همه چیز بداند اتفاقات خوب، بد و زشت. بنابراین در آینده اگر از شما درباره امروزت سوال کرد، فقط نگو؛ خوب بود و بعد تِلِپی بیفتید جلوی تلویزیون و مشغول خوردن تنقلات بشید. خود را متوجه او کنید به چشمانش نگاه کنید و به او بگویید چه احساس دوست داشتنی در قلبتان نسبت به او دارید به کلماتش گوش کنید همنطور که او با شما صحبت می کند.اینگونه ارتباط کلامی باعث می شود تا شما از اوضاع و احوال یکدیگر در زندگی مشترکتان درک بهتری داشته باشید بنایراین بهترین زمان را به همسرتان اختصاص دهید و اول از هر چیز به او توجه کنید.

برنامه ریختن برای بیرون رفتن یا هر کار دیگری بدون هماهنگی با خانم خانه

من و شوهرم با زوجهای بسیار صحبت کردیم که در این زمینه مشکل داشته اند و ریشه واقعی این مشکل یک چیز است؛ فقط غرور. من این مطلب را از برخی از شوهران شنیده ام که می گویند: "خوب من یک مرد رشید و عاقلم، نیازی نیست با همسرم صحبت کنم و هماهنگ باشم وقتی میخواهم جایی بروم" در حالیکه وقتی ما ازدواج کردیم یکی می شویم و دیگر "من و تویی" وجود ندارد بلکه آنچه وجود دارد "ما" می باشد و در اینصورت هر برنامه ای به هر دوی ما مربوط می شود. پس ما هر کاری که میخواهیم بکنیم باید همسرمان را هم لحاظ کنیم.وقتی همسر شما درباره وقایعی که امروز اتفاق افتاده می پرسد، او نمی خواهد شما را بازجویی کند و یا در کار شما دخالت کند بلکه فقط می خواهد با شما ارتباط برقرار کند، با همه وجود شما. او می خواهد درباره همه چیز بداند اتفاقات خوب، بد و زشت. بنابراین در آینده اگر از شما درباره امروزت سوال کرد، فقط نگو؛ خوب بود و بعد تِلِپی بیفتید جلوی تلویزیون و مشغول خوردن تنقلات بشید. خود را متوجه او کنید به چشمانش نگاه کنید و به او بگویید چه احساس دوست داشتنی در قلبتان نسبت به او دارید به کلماتش گوش کنید همنطور که او با شما صحبت می کند.اینگونه ارتباط کلامی باعث می شود تا شما از اوضاع و احوال یکدیگر در زندگی مشترکتان درک بهتری داشته باشید بنایراین بهترین زمان را به همسرتان اختصاص دهید و اول از هر چیز به او توجه کنید.

این هماهنگی خیلی سخت نیست فقط باید بگویی:"عزیزم! اگر از نظر شما اشکالی نداره چهارشنبه شب من بابعضی از دوستانم میخواهم بر.م به تماشای یک مسابقه "، این کار ساده اولین گام برای مشورت با بانوی خودتان است که کمک می کند تا همسرتان بفهمد شما در تمامی کارها او را مد نظر دارید و شما برای فکر و نظر او در تمامی زمینه ها احترام قائلید.

اگر اینگونه خانم خود را مطلع کنید، احتمالا در نود درصد موارد به شما می گوید:"البته عزیزم برواشکالی ندارد" اما گاهی به شما گوشزد می کند که قبلا قرارهایی با همداشته اید که هنوز انجام نشده است. . در هر صورت، قبل از تنظیم برنامه های خود، با مشاوره با بانوی خود برای اولین بار عشق و احترامی که برای او قائل هستید را نشان دهید، و این امر باعث تقویت بنیانهای ازدواج شما خواهد شد.

پاسخگویی به نیازهای جنسی از طریق تماشای تصاویر زشت و غیر اخلاقی

همه روزه از تعداد زیادی از بینندگان پیامهایی دریافت می کنم که بعد از اینکه دریافتند شوهرانشان تصاویر مبتذل و غیر اخلاقی را تماشا میکنند دچار دلشکستگی و آزردگی خاطر شده اند.
دوستان اجازه بدید تا کاملا شفاف و روشن عرض کنم که تماشای تصاویر زشت و مستهجن پیوند زناشویی شما را نایود می کند. تا به حال تعداد بسیار زیادی از شوهران حتی مردان مسیحی بصورت پنهانی به این گناه آلوده شده و درگیرند.

شاید شما به خودتان بگویید که دیدن چنین تصاویری بی ضرر است و کسی تا به حال آسیب ندیده است اما این یک دروغ است زیرا تماشای اینگونه تصاویر ذهن شما را منحرف می کند به سمت امیال و هوسهایی که هیچکس نمیتواند آن آرزوهای نفسانی را محقق کند و باعث می شود شما تصور کنید که همسرتان جذابیت ظاهری کمتری دارد و نمی تواند پاسخگوی نیازهای جنسی شما باشد. هر چه شما بیشتر و بیشتر به تماشای تصاویر غیراخلاقی رو می آورید میل و تلذذ جنسی شما به همسرتان کمتر و کمتر می شود. بنابراین زن شما متعجبانه از خود می پرسد چرا شما دیگر به میلی ندارید؟ و نهایتا شما دو نفر با هم زندگی می کنید بدون اینکه رابطه زناشویی با هم داشته باشید و این درحالی است که شما نیازهای جنسی خود را با دیدن تصاویر زشت اخلاقی برطرف می کنید. آیا این روند آشنا به نظر نمیاد؟
شوهران گرامی! اگر این توضیحات، توصیف زندگی شماست بدانید که شما در این مشکلات تنها نیستید اما اگر شما این عادت را در اسرع وقت متوقف نکنید، شما و خانواده شما  را متلاشی خواهد کرد.
برای حل این مشکل با همسرتان مشورت کنید و از او کمک بخواهید زیرا او در تشویق شما ودرمان این بیماری نقش مهمی دارد. هر چه ما در مبارزه با این رذیله و بیماری جدی تر باشیم درصد موفقیت مان بیشتر و پیوندمان محکمتر خواهد شد.

درباره این چهار معضل خوب فکر کنید تا هر آنچه برای معالجه و درمان این امور لازم است، فراهم آورید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، همسرتان احساس شما را در راه حل این مشکل دوست داشته و به آن احترام خواهد گذاشت، و ازدواج شما اوج گرفته و زیبا می شود.
 

برگرفته از سایت: https://marriagetoday.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان