چوب خط طرح ترافیک را به نقد می‌کشد/ دلیل گران شدن شیرینی

یکصد و چهل و هفتمین قسمت برنامه تلویزیونی «چوب خط» با موضوع تاثیرات اقتصادی اجرای طرح ترافیک در شهرهای بزرگ، روی آنتن شبکه افق می رود.

چوب خط طرح ترافیک را به نقد می‌کشد/ دلیل گران شدن شیرینی

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه تلویزیونی «چوب خط» شبکه افق سیما در یکصد و چهل و هفتمین قسمت به تاثیرات اقتصادی اجرای طرح ترافیک در شهرهای بزرگ می پردازد.

در این زمینه علی پیرحسینلو مشاور فرهنگی و اجتماعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان موافق و احمدی بافنده مدیر عامل سابق مترو تهران به عنوان منتقد در برنامه حاضر خواهند شد.

قیمت ترش شیرینی یلدا

قیمت انواع شیرینی در ماه های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است از طرف دیگر در خبرها هم آمده است که اتحادیه قنادی های تهران یک قنادی را برای حراج قیمت هایش و ارزان فروشی جریمه کرده است. به بهانه این خبر و در آستانه شب یلدا رییس اتحادیه قنادی های تهران به برنامه «چوب خط» می آید.

با توجه به کمبود وقت از رییس اتحادیه مرغ و ماهی هم تلفنی دعوت شده برای توضیح در مورد افزایش قیمت مرغ به ارائه پاره ای از توضیحات بپردازد.

«چوب خط» به تهیه کنندگی و اجرای علی مروی، سه شنبه ها ساعت 22:00 به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد روی آنتن می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان