خاک گرم به بم رسید/ ادامه تصویربرداری در فهرج کرمان

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» به کارگردانی جواد ارشاد سرابی به بم رسید.

خاک گرم به بم رسید/ ادامه تصویربرداری در فهرج کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در حال حاضر تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» به کارگردانی جواد ارشاد سرابی در شهر بروات شهرستان بم در لوکیشن خانه شهربانو با بازی معصومه آقاجانی در حال انجام است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: طی انجام مراحل حفاری در ارگ قدیم بم، باستان شناسان با کشف جدیدی روبرو می شوند که به دلیل حساسیت موضوع از پروفسور برومند برای سرپرستی سایت دعوت می شود که در خلال آن، ماجراهای بسیاری اتفاق می افتد.»

به گفته فریبا توکلی تهیه کننده این سریال، گروه تا چهار روز آینده در این لوکیشن مستقر هستند و پس از آن به لوکیشن اقامتگاه بوم گردی شهر سمیرآمیز در شهرستان فهرج کرمان می روند.

توکلی با بیان اینکه معصومه آقاجانی، رحمان باقریان و ریحانه رضی بازیگرانی هستند که امروز 20 آذر مقابل دوربین می روند از محسن نبوی به عنوان بازیگر جدید این مجموعه نام برد و اظهار کرد: کار تصویربرداری از نیمه گذشته است و مانی سنجری تدوین همزمان را انجام می دهد.

«خاک گرم» یک درام اجتماعی است که دانیال حکیمی، بهرام ابراهیمی، رحمان باقریان، فرشته سرابندی، معصومه آقاجانی، مریم خدارحمی، شهروز ابراهیمی، ریحانه رضی، شیوا خسرومهر، علی کهن، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، مریم گودرزی، مریم اسلامی، دانیال ابراهیمی، علی نفیسی، رضا ایرانمنش، حبیب گوهرگزی و بهزاد فراهانی در آن ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل تولید عبارتند از نویسنده: سمانه نامدار، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: روح الله ظریف، دستیار کارگردان: میثم نجفی، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: عزت الله عزیززاده، طراح صحنه و لباس: حسن علیزاده فرد، طراح گریم: فرانک گلنوش، مدیرصدابرداری: جمال دهقان، تدوین: مانی سنجری، آهنگساز: بردیا کیارس.

مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 40 دقیقه ای در حال تولید است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان