غیب‌پرور: بهترین تجلّی بسیج در خدمت‌رسانی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای استحکام و برنامه‌ریزی طرح‌های خود حساب ویژه‌ای روی جوانان مستعد و انقلابی باز کرده است.

غیب‌پرور: بهترین تجلّی بسیج در خدمت‌رسانی است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، عصر امروز (سه‌شنبه) آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، مسئول بسیج سازندگی و معاون اجتماعی سازمان بسیج، با حضور سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج، معاونین و مسئولان اقشار بسیج در محل سالن شهید فهمیده مجتمع 5 آذر برگزار شد.

 

در این مراسم سردار غیب پرور مسیر اصلی در سازمان بسیج را  تحقق مردم سالاری دینی دانست و گفت: بهترین تجلّی بسیج در بحث خدمت رسانی تشخیص داده شده و عرصه خدمت در بسیج عرصه تعالی است.

وی با اشاره به طرح‌های اعتلای بسیج، افزود: این طرح‌ها منحصرا به طرح‌های فعلی بسیج خلاصه نمی‌شود و اعتلای بسیج شامل ابعاد و ارکان گوناگونی است که با هدف کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی و ... در جامعه اجرایی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جوانان را سرمایه اصلی کشور برشمرد و تاکید کرد: بسیج برای استحکام و برنامه‌ریزی طرح‌های خود حساب ویژه‌ای روی جوانان مستعد و انقلابی باز کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در پایان، خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که توسط بسیج سازندگی انجام گرفته آبروی نظام شده است و این حرکت با رویکرد جهادی و انقلابی بدست آمده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان