فعال شدن تعرفه بانوان ماکسیم در ۶۴ شهر ایران

تعرفه بانوان ماکسیم که نخستین بار در شهر مقدس قم کار خود را آغاز کرد، هم‌اکنون در ۶۴ شهر کشور فعال است و بانوان می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

فعال شدن تعرفه بانوان ماکسیم در 64 شهر ایران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از سامانه درخواست خودرو ماکسیم، تعرفه بانوان ماکسیم که برای نخستین بار در شهر مقدس قم فعال شد، ماه گذشته در 10 شهر و امروز در 64 شهر کشور فعال است.

پس از قم، این تعرفه در شهرهای اردبیل، تبریز، زاهدان، شیراز، اصفهان، یزد، شهرضا، هشت‌پر، خرم‌آباد و شاهرود فعال شده و هم‌اکنون نیز با اضافه شدن 53 شهر از جمله تهران به محدوده فعالیت این تعرفه، تعداد شهرهای فعال ماکسیم به 64 رسیده است.

آرمین کریمی، مدیر توسعه و عملیات ماکسیم، با اشاره به ویژگی‌های مثبت این سرویس برای رانندگان و مسافران خانم و خانواده‌ها اظهار کرد: «این تعرفه در جهت ایجاد شرایط کاری مطلوب‌تر برای رانندگان محترم بانویی است که قصد همکاری با ماکسیم را دارند و از سوی دیگر مسافران خانمی که تمایل دارند راننده آنها خانم باشد، می‌توانند از این سرویس ماکسیم استفاده کنند.»

وی افزود: «در حال حاضر این تعرفه در تمام شهرهای تحت پوشش ماکسیم فعال است و در برخی از شهرها، شرکت‌های مشابه ماکسیم از این تعرفه برخوردار نیستند. آسایش و رفاه کاربران راننده و مسافر دلیل اصلی فعال‌سازی این تعرفه بوده است.»

مدیر توسعه و عملیات ماکسیم در ادامه خاطرنشان کرد: «ماکسیم با توجه به سیاست کلی خود که توسعه متوازن خدمات ارائه‌شده در همه شهرهای ایران است، این تعرفه خود را نه فقط در شهرهای بزرگ، بلکه در بیشتر شهرهایی که در آنها فعالیت دارد، راه‌اندازی کرده و تعداد این شهرها نیز همچنان در حال افزایش است.»

کریمی در پایان گفت: «نخستین شهری که تعرفه بانوان ماکسیم در آن فعال شد، شهر مقدس قم بود، چراکه درخواست‌های بسیار زیادی از سوی کاربران ما در این شهر برای فعال‌سازی این تعرفه وجود داشت. برخی خانم‌ها تمایل داشتند سفرهای خود را با راننده خانم انجام بدهند. ماکسیم نیز در جهت پاسخگویی به این درخواست کاربران، تصمیم گرفت برای رفاه حال کاربران (هم رانندگان و هم مسافران) این سرویس را برای نخستین بار در شهر قم فعال کند و پس از آن در 63 شهر دیگر تا امروز این سرویس در اختیار رانندگان و مسافران خانم است.»

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان