تماشای دریفت هیجان‌انگیز با تصویربرداری پهپاد

برخلاف دیگر ویدئوهای دریفت تصویربرداری شده توسط پهپادها شما می‌توانید صدای دور پیشرانه‌ی را به همراه موزیک خاص دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ بشنوید و حس و حال بهتری داشته باشید

تماشای دریفت هیجان‌انگیز با تصویربرداری پهپاد

فکر کردن به اینکه تنها در همین 5 سال گذشته تکنولوژی و محبوبیت پهپادها چقدر بهبود یافته است انسان را به فکر فرومی‌برد. در سال‌های قبل پهپادهای شخصی تقریباً وجود نداشتند و نیازی هم نیست به قیمت بسیار بالای آن‌ها در چند سال پیش اشاره کرد. هم‌اکنون و در انتهای سال 2018 هر فردی می‌تواند با چند صد دلار یک پهپاد بخرد و شروع به فیلم‌برداری از آسمان نماید. در فیلمی که “دریفت هارد” نام داشته و آن را مشاهده خواهید کرد یکی از کاربران با استفاده از پهپاد اقدام به تصویربرداری از خودروهای گوناگون کرده است.


برخلاف دیگر ویدئوهای دریفت تصویربرداری شده توسط پهپادها شما می‌توانید صدای دور پیشرانه‌ی را به همراه موزیک خاص دهه‌ی 80 و 90 بشنوید و حس و حال بهتری داشته باشید. دیدن اینکه پهپاد چقدر به خودروها نزدیک می‌شود جالب‌توجه است. در برخی لحظات به نظر می‌رسد که پهپاد کاملاً با خودروها مسابقه داده و به چند متری درب خودروها می‌رسد. به جرات می‌توان گفت کاربر این پهپاد تجربه‌ی زیادی در کنترل آن داشته است.


در این فیلم که با دریفت نیسان 350Z آغاز می‌شود چندین خودروی متنوع را مشاهده می‌کنیم که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نیسان S13 240SX و اینفینیتی G35 اشاره کرد.


پهپاد یاد شده به طرز دیوانه‌واری به خودروها نزدیک می‌شود و لحظات هیجان‌انگیزی را ثبت می‌کند. اگر این ویدئوی دریفت باعث ایجاد هیجان در شما نشود شک داریم که چیز دیگری بتواند آن را انجام دهد.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان