عدم عرضه ب‌ام‌و سری ۳ اسپورت واگن جدید در آمریکا

نسل پیشین ب‌ام‌و سری ۳ اسپورت واگن آخرین نسل این خودرو است که در آمریکا عرضه می‌شود چراکه خودروساز یاد شده علاقه‌ای به عرضه‌ی نسل جدید آن در این کشور ندارد.

عدم عرضه ب‌ام‌و سری 3 اسپورت واگن جدید در آمریکا

نسل پیشین ب‌ام‌و سری 3 اسپورت واگن آخرین نسل این خودرو است که در آمریکا عرضه می‌شود چراکه خودروساز یاد شده علاقه‌ای به عرضه‌ی نسل جدید آن در این کشور ندارد.

2014-bmw-328i-xdrive-wagon
ب‌ام‌و اعلام کرده برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسل بعدی سری 3 اسپورت واگن در آمریکا ندارد.


اگر سری 3 اسپورت واگن که با نام سری 3 تورینگ در خارج از آمریکا شناخته می‌شود همچنان توجه شما را به خود جلب می‌کند شاید بخواهید در سفارش نسل فعلی آن عجله کنید. این خودرو تنها به‌صورت 330i xDrive موجود بوده و از پیشرانه‌ی 4 سیلندر توئین توربو با قدرت 248 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر استفاده می‌کند. این خودرو که از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند قیمت پایه‌ی 45 هزار دلاری دارد.


خودروی استیشن در آمریکا محبوبیت چندانی ندارند اما شاید تصمیم ب‌ام‌و باعث ناامیدی برخی از خریداران شود چراکه ظاهراً ب‌ام‌و در حال سبک سنگین کردن تولید نسخه‌ی M3 استیشن است.


نسل جدید سری 3 تورینگ تقریباً آماده شده و خبرها نشان می‌دهند این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی خواهد شد. خودروی موردبحث بر پایه‌ی نسل جدید سری 3 سدان بنا شده و جادارتر و راحت‌تر از نسل پیشین خواهد بود.


تصاویر جاسوسی اخیر هم نشان داده‌اند که سری 3 تورینگ شبیه سری 5 تورینگ کوچک شده بوده و کابین آن نیز مشابه برادر سدان است. البته فضای بار این خودرو بیشتر خواهد بود.


سری 3 تورینگ جدید که به مصاف مرسدس بنز C کلاس استیت، آئودی A4 آوانت و ولوو V60 خواهد رفت با برخی از پیشرانه‌های نسل جدید G20 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری 181 و 254 اسبی به همراه نسخه‌های دیزلی 2 لیتری 148 و 187 اسب بخاری و 3 لیتری 261 اسبی در دل این خودرو بتپند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان