بهترین هتل های ۴ ستاره پوکت

هرساله مردم زیادی از سراسر دنیا شهرهای هیجان انگیز و دیدنی کشور تایلند را مقصد سفر خود قرار می دهند که پوکت یکی از آنهاست

بهترین هتل های 4 ستاره پوکت

بهترین هتل های 4 ستاره پوکت

هرساله مردم زیادی از سراسر دنیا شهرهای هیجان انگیز و دیدنی کشور تایلند را مقصد سفر خود قرار می دهند که پوکت یکی از آنهاست. پوکت یکی از مناطق ساحلی در کشور تایلند است که آرامش وصف ناپذیری را در خود دارد. شهر پوکت، از شهرهای گردشگری با جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در تایلند است و همین موضوع موجب شده تا هرساله توریست های بسیار زیادی از تمام نقاط آن را به عنوان مقصد سفر خود برگزینند. اهمیت اقامت در این شهر زیبا نیز از مسائل حائز اهمیت برای گردشگران است که به همین منظور در این مطلب به بررسی بهترین هتل های 4 ستاره پوکت خواهیم پرداخت، پس در ادامه با مجله الی گشت همراه باشید.

بهترین هتل های 4 ستاره پوکت

هتل آنداکیرا پوکت ؛ Andakira Hotel

هتل چهار ستاره آنداکیرا پوکت (Andakira Hotel) در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار دارد. از هتل پیاده تنها 10 دقیقه با ساحل فاصله است و همچنین دارای شاتل رایگان به ساحل پاتونگ می باشد. در مدت اقامت 3 گزینه برای غذا خوردن پیش رو خواهید داشت همچنین می توانید در استخر بزرگ هتل شنا کنید. در ادامه انواع خدمات رفاهی و تفریحی هتل آنداکیرا پوکت را که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت می باشد، به تفصیل مورد بررسی قرار می دهیم.

هتل آنداکیرا پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آنداکیرا پوکت

می توانید ارز های خود را در صرافی هتل به بات تبدیل کنید. سرویس شاتل رایگان برای برخی مقاصد نیز در نظر گرفته شده است البته اگر بخواهید به فرودگاه بروید نیاز است که هزینه آن را پرداخت کنید. سرویس اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. می توانید شست و شو و یا اتوی لباس هایتان را به خشک شویی هتل بسپارید که البته نیازمند پرداخت هزینه جداگانه است. اتاق جلسات مجهز به دستگاه های فکس و فتوکپی نیز با هزینه اضافه قابل استفاده می باشد. سرویس شاتل، شاتل فرودگاه، تهیه هوای مطبوع، سیگار کشیدن ممنوع، کرایه خودرو، پارکینگ رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، اتاق های سیگار ممنوع، گاو صندوق، خدمات برای افراد دارای محدودیت های حرکتی، آسانسور، خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه، صرافی، دستگاه خودپرداز، پاسخگویی پذیرش 24 ساعته از دیگر خدمات و امکانات این هتل می باشد که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت نیز به شمار می رود. اتاق ساعت 14 به شما داده خواهد شد و روز آخر تا ساعت 12 ظهر زمان دارید تا اتاقتان را تحویل دهید.

می توانید با کارمندان هتل با زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت کنید. در میان زمان تحویل اتاق و پروازتان اگر فاصله زیادی است وسایلتان را در انبار چمدان بگذارید و از زمانتان در پوکت به بهترین نحو استفاده کنید. دور تا دور ساختمان هتل را استخر بزرگی احداث کرده اند که رو باز است و می توانید در طول اقامت در آن شنا کنید. نیازی هم به همراه داشتن حوله استخری نیست چون خود هتل آن را به شما خواهد داد. همپنین مجموعه دارای باغی کوچک و تراس نیز می باشد. با پرداخت هزینه جداگانه می توانید به بازی بیلیارد بپردازید. استفاده از اینترنت بی سیم که امروز عاملی بسیار مهم در تصمیم گیری است در تمامی قسمت های هتل کاملا رایگان است. میز تور نیز در هتل وجود دارد.

هتل آنداکیرا در پوکت

هتل نووتل وینتیج پارک پوکت ؛ Novotel Phuket Vintage Park

این هتل دوست داشتنی که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت به شمار می رود، در فاصله 3 دقیقه ای ساحل معروف و پر جنب و جوش پاتونگ واقع شده و برای مهمانان اتاق های شیک و مدرنی آماده کرده است. هتل نووتل وینتیج پارک پوکت همچنین تا مرکز خرید جونگسیلون 5 کیلومتر پیاده روی دارد و با امکانات کاملی که به شما ارائه می دهد، یک اقامت راحت را در این هتل خواهید داشت. در ادامه تمام ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل نووتل وینتیج پارک پوکت Novotel Phuket Vintage Park را تشریح خواهیم کرد.

هتل نووتل وینتیج پارک در پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل نووتل وینتیج پارک در پوکت

بخش پذیرش هتل خدمات متفاوتی را به شما ارائه می کند، کارمندان این بخش 24 ساعته در خدمت مهمانان هستند و امکان تبدیل ارز در آن وجود دارد. خدمات راهنما و تور هم در اینجا موجود است و یک انبار چمدان در مواقع ضروری به کارتان می آید. پارکینگ هتل رایگان بوده و برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارید. امکانات مخصوصی برای افراد ناتوان و کم توان در این هتل تدارک دیده شده است. اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس و جلسات اداری در این هتل مشاهده می شوند که هزینه مجزایی دارند. اینترنت وای فای در سراسر هتل در دسترس شما مهمان عزیز است که استفاده از آن، هزینه ای برایتان نخواهد داشت. سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع می باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. از مغازه سوغاتی هتل می توانید خریدهای گوناگونی انجام دهید. خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی هم از دیگر خدمات هتل هستند که البته استفاده از آن ها هزینه جداگانه ای برایتان خواهید داشت.

خدمات نگهداری از کودکان، آسانسور و امکان اجاره ماشین از دیگر امکانات هتل محسوب می شود. کارمندان هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، تایلندی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است. در هتل تفریحات متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است. یک باشگاه بدنسازی برای شما آماده گشته است و همچنین استخر روبازی در هتل وجود دارد که می توانید در آن شنا کنید و یا در تخت های کنار آن، استراحت کنید. خدمات زیبایی گوناگونی در هتل انجام می گیرد و علاوه بر آن یک باشگاه بازی کودک، آن ها را سرگرم خواهد کرد. شما می توانید بلیط جاذبه و نمایشگاه های مختلف را از همین جا تهیه کرده و از ایستادن در صف های طولانی راحت شوید، همه اینها از خدمات یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت می باشد.

هتل نووتل وینتیج پارک پوکت

هتل آماری پوکت ؛ Amari Hotel Phuket

هتلی که در این بخش می خواهیم به شما معرفی کنیم، تنها 1 دقیقه از ساحل فاصله دارد و با مناظر چشمگیری که از دریا ارائه می دهد، از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت به شمار می رود و خدمات متفاوتش، در میان مسافران بسیار محبوب گشته است. هتل آماری پوکت یک ساحل اختصاصی دارد و اتاق هایی روشن و دلپذیر را برای اقامت شما در نظر گرفته است. همه ویژگی های رفاهی، تفریحی و خدماتی هتل آماری پوکت Amari Hotel Phuket را در ادامه تشریح خواهیم کرد.

هتل آماری پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آماری پوکت

در مورد هر جاذبه یا تفریحی که در پوکت وجود دارد، می توانید از راهنمای گردشگری در بخش پذیرش سوال بپرسید و یا از خدمات تور و بلیط استفاده نمایید. در این بخش، انبار چمدانی برای استفاده شما وجود دارد و امکان تبدیل ارز نیز جزو خدمات آن است. کارمندان تحویل اتاق ها، 24 ساعته کار می کنند. پارکینگی که در هتل موجود است رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. اگر تمایل داشته باشید، از خود هتل هم می توانید ماشین اجاره کنید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. فروشگاه هایی داخل هتل موجود است و یک مغازه کوچه برای خرید سوغاتی هم تعبیه شده است. اتاق های خانوادگی و صندوق امانات در بخش پذیرش، از دیگر خدمات رفاهی هتل هستند. در اینجا بخشی برای اتوشویی وجود دارد که در صورت استفاده از آن، هزینه مجزایی باید پرداخت نمایید. کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند.

ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد. این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت به شمار می رود، پر از تفریحات گوناگون است که در طول اقامتتان، حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. استخر روباز هتل جای خوبی برای شنا کردن است و علاوه بر آن جکوزی هتل، برای استراحت بسیار مناسب می باشد. در تراس آفتابگیر می توانید مناظر اطراف را ببینید و لذت ببرید. یک باشگاه بدنسازی در اینجا موجود است و می توانید در آن حسابی ورزش کنید. خدمات زیبایی گوناگونی نظیر کوتاهی مو و … در آرایشگاه هتل انجام می گیرد. کودکان می توانند در باشگاه بازی هتل، حسابی خوش گذرانده و خاطرات خوشی را در ذهن خود ثبت کنند. در ساحل هم امکاناتی برای غواصی و اسنورکلینگ فراهم شده است.

هتل آماری در پوکت

هتل کی ریزورت پوکت ؛ Kee Resort Phuket

اگر آرامشی بی نظیر می خواهید، اقامت در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت به شما پیشنهاد می شود. این هتل تنها چند دقیقه تا ساحل پاتونگ پیاده روی دارد و شما به راحتی می توانید به سواحل شنی دسترسی پیدا کنید. دکوراسیون اتاق های هتل بسیار دوست داشتنی و گرم اند. در ادامه همه چیز را در مورد هتل کی ریزورت پوکت (Kee Resort Phuket) نظیر امکانات تفریحی، رفاهی این هتل را بررسی می کنیم.

هتل کی ریزورت پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کی ریزورت پوکت

دستگاه ATM در هتل وجود دارد که نگرانی شما را بابت برداشت پول راحت کرده است. همچنین انبار چمدان، در بخش پذیرش 24 ساعته به کارتان می آید. بخش راهنمای تور هم در اینجا وجود دارد. نظافت در این هتل هر روز انجام می شود و خدماتی نظیر خشکشویی، اتوشویی و … نیز فراهم شده که البته هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. هتل به مهمانان امکان ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری را ارائه می دهد که استفاده از آن ها ملزم به پرداخت مبلغ جاداگانه ای می باشد. برای افرادی که سیگار می کشند، بخشی تعبیه شده و در دیگر مکان ها سیگار کشیدن ممنوع می باشد.

هتل کی ریزورت پوکت که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت است، امکانات کاملی را از جمله آسانسور، فروشگاه، مغازه خرید سوغاتی، خدمات نگهداری از کودک (هزینه جداگانه)، دستگاه فکس و کپی (هزینه جداگانه) و اتاق های کنفرانس و جلسات کاری (هزینه جداگانه) فراهم کرده است. کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد. این هتل دارای استخر روباز است که کافه ای نیز در کنار آن دیده می شود. باشگاه فیتنس هتل نیز از دیگر امکاناتی هستند که در زمان اقامت تان می توانید از آن استفاده کنید. اتاق های بازی هم در هتل موجود می باشد. در اطراف هتل بیش از 60 بوتیک و فروشگاه وجود دارد که شما را از رفتن به مسیرهای دور بی نیاز می کند.

هتل کی ریزورت در پوکت

هتل دوآنجیت پوکت ؛ Duangjitt Resort Phuket

این هتل 4 ستاره، یک بهشت طبیعی در ساحل پاتونگ است. هتل دوآنجیت پوکت Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket. تنها 3 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. گشت و گذار در مناطق گرمسیری  آن هم در نقطه ای که تنها 200 متر از ساحل فاصله دارد بسیار لذت بخش است. 36 هکتار زمین پر از درختان و گیاهان گلدار و محیطی آرام و پر از آرامش را برای لذت بردن از تعطیلات خود انتخاب کنید. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت می باشد را در ادامه بیان می کنیم.

هتل دوآنجیت پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل دوآنجیت پوکت

نزدیکی به ساحل، محیط طبیعی شگفت انگیز و خدمات دوستانه این هتل 4 ستاره که به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت نیز شناخته می شود، گزینه محبوب برای خانواده ها و زوج های جوان است. در این هتل، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها همچنین در تمام فضاهای  عمومی هتل، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرشی شبانه روزی، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات و نگهبانی از خدمات رفاهی محسوب می شود. خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه جداگانه، برای راحتی و آسایش شما فراهم می شود. اگر به همراه کودکان خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که  این هتل خانوادگی امکانات زیادی را برای آنها مهیا کرده است از زمین بازی گرفته تا باشگاه و استخر مخصوص کودکان همچنین خدمات نگهداری از کودکان هم برای راحتی بیشتر شما فراهم شده است. امکانات ویژه برای مهمانان کم توان و ناتوان مانند ویلپچر در صورت نیاز در دسترس قرار می گیرد. پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. پارکینگ هتل اما، رایگان است و ترانسفر فرودگاهی در اختیارتان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل دوآنجیت پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. برای خرید تور هم باید به میز راهنمای گردشگری هتل مراجعه کنید. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و این اقامتگاه، آسانسور ندارد.

می توانید از خدمات اتاق های ملاقات با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید. فضاهایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است. استراحتگاه دارای 3 استخر در فضای باز، 2 رستوران و یک مرکز آبگرم است. حمام آبگرم ویمارن  Wimarn Spa با مساحتی بالغ بر 4800 متر مربع است و حمام آبگرم، یک سونا و سوئیت های حمام دارد. تمرینات ورزشی را در مرکز تناسب اندام که نمایی رو به باغ دارد، انجام دهید. این اقامتگاه، گشت های روزانه به اطراف پوکت را برایتان برنامه ریزی می کند. بوفه صبحانه روزانه سرو می شود. هر دو رستوران بنبوری Banburee و رستوران تومتونگ Thomthong غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را تهیه می کنند.  نوشیدنی ها و سرگرمی های زنده مانند موسیقی را در سالن لابی تجربه کنید.

هتل دوآنجیت در پوکت

هتل نووتل ریزورت پوکت ؛ Novotel Phuket Resort

یکی از انتخاب های خوب شما در پوکت تایلند، هتل نووتل ریزورت پوکت است. این هتل 4 ستاره که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت به شمار می رود، در کنار دریا قرار دارد، در 8 هکتار از باغ های استوایی گسترده شده و مناظر زیبا و بی نظیری را از ساحل پاتونگ به شما ارائه می دهد. هتل نووتل ریزورت پوکت Novotel Phuket Resort را با تمام ویژگی های رفاهی و تفریحی آن را در ادامه بررسی می کنیم.

هتل نووتل ریزورت در پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل نووتل ریزورت پوکت

کارمندان در قسمت پذیرش هتل، تمام طول شبانه روز کار می کنند و در آنجا می توانید یک راهنمای گردشگری را نیز ملاقات کنید که برای دادن هر گونه اطلاعاتی به شما در مورد تایلند و جاذبه ها حاضر است. وای فای در تمام محوطه ها به طور رایگان در دسترس است و هتل، پارکینگ رایگان نیز دارد که نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدمات خشکشویی و اتوشویی در هتل رایگان انجام می شود. همچنین آن هایی که سفر کاری دارند می توانند از امکاناتی مانند اتاق های جلسات و دستگاه فکس و کپی بدون پرداخت هزینه جداگانه، استفاده کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به سرویس حمل و نقل (هزینه مجزا)، ترانسفر فرودگاهی (هزینه مجزا)، آسانسور، خدمات مهمانان کم توان و ناتوان، امکان اجاره ماشین، مغازه سوغاتی و آرایشگاه مردانه و زنانه اشاره کرد. کارمندان هتل به زبان های مختلفی مانند تایلندی، فیلیپینی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج بین 12:00 می باشد.

در این هتل می توانید سری به استخر شنای روباز آن بزنید و در کنار آن از امکاناتی مانند صندلی، تخت و چترهای آفتابگیر استفاده کنید. سونا و جکوزی هم از دیگر امکانات تفریحی هتل هستند. در این هتل کلاس های یوگا برگزار می شود که تجربه فوق العاده ای برایتان خواهد بود. اگر هم می خواهید که ورزش کنید، باشگاه بدنسازی برای شما مهیا شده است. دیگر امکانات تفریحی هتل شامل باشگاه کودکان، دارت، میز پینگ پونگ، زمین بازی کودکان، زمین گلف (در فاصله 3 کیلومتری) و زمین تنیس می باشند.

هتل نووتل ریزورت پوکت

هتل کامالا بیچ استیت پوکت ؛ Kamala Beach Estate Phuket

این هتل فقط با 5 دقیقه پیاده روی از ساحل کامالا در دسترس است. سوئیت های بزرگ و بالکن های خصوصی آن دارای چشم انداز باغ و یا دریای اندامان می باشند. این رستوران و استخر بیرونی دارد. رستوران این هتل بر روی بالکن واقع شده که در طول روز غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می دهد. یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت است، در نزدیکی ساحل بنگ تائو و ساحل پاتونگ واقع شده و 21٫7 مایل از فرودگاه بین المللی پوکت دور است.

هتل کامالا بیچ استیت پوکت

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کامالا بیچ استیت پوکت

خدمات رفاهی در این هتل لوکس 5 ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و اتاق جلسه با هزینه اضافه به همراه مرکز تجاری که امکان دسترسی به آن به راحتی برای مهمانان هتل فراهم است و امکان استفاده از پارکینگ که بدون هزینه اضافه و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد می باشد. علاوه بر این، پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد، دسترسی به امکانات ورزشی نیز به صورت 24 ساعته امکانپذیر است، خدمات حمل و نقل فرودگاه و منطقه با هزینه اضافه و راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد و دارای مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی) است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. امکان دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به کتابخانه هتل نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

هتل کامالا بیچ استیت در پوکت

امکانات تفریحی این هتل شامل ستخر در فضای باز (فصلی) (هزینه اضافی)، استخر کودکان و نوجوانان و مبلمان فضای باز می باشد و علاوه بر این، تجهیزات دوچرخه سواری، قایقرانی و ورزش های آبی هم از امکانات ورزشی این هتل است که مهمانان می توانند همزمان با اقامت در این هتل نیز به ورزش بپردازند. همچنین دارای یک کافه می باشد که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان