امباپه و رونمایی از علت صعود پاری سن ژرمن

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن معتقد است که بحث‌هایی که در تیمشان صورت گرفت باعث صعود آنها به دور بعد چمپیونزلیگ شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و موفق شد با نتیجه 4-1 حریف را در هم کوبیده و به دور بعد رقابت ها صعود کند. پی اس جی در 4 بازی اول خود در چمپیونزلیگ، تنها 1 پیروزی کسب کرده بود ولی دو بازی نهایی را با 6 امتیاز به پایان رساند و راهی دور بعد شد. پس از بازی، امباپه تاکید کرد که صحبت‌های فراوان او و هم تیمی ها باعث صعودشان شد.

 

 

 

او گفت:" ما خوشحالیم، خوشحالیم که صعود کردیم. واکنش خوبی به این موضوع داشتیم. حالا تمرکزمان بر لیگ و جام های داخلی خواهد بود و چمپیونزلیگ را از ماه فوریه ادامه خواهیم داد. فکر نمی‌کنم تیممان پیشرفت کرده باشد، بلکه خودمان به درک و فهم بیشتری رسیدیم. بازی مان را انجام دادیم و آنچه از ما خواسته شده بود را پیاده کردیم. باید بتوان با یکدیگر به راحتی صحبت کنید. ما این کار را کردیم و پاداشش را گرفتیم."

 

امباپه درباره دو گلی که برای کاوانی و نیمار ساخت گفت:" من این شانس را داشته ام که با دو بازیکن بزرگ جهان هم بازی شوم. بازی هایی مثل امشب به نفع همه است. بازیکنانی هستند که نیازی نیست چیزی را به کسی ثابت کنند. کاوانی بهترین گلزن تاریخ است، نیمار یکی از بهترین های جهان است. باید رو به جلو برویم و منتظر اتفاقات بزرگ باشیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان