معرفی هتل الان استانبول ؛ ۳ ستاره

این هتل در منطقه پرا در بی اوغلو واقع شده و فقط ۲۰۰ متر از خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد. هتل الان استانبول Istanbul Elan Hotel با برج مشهور گالاتا نیز حدودا ۸ دقیقه پیاده روی فاصله دارد

معرفی هتل الان استانبول ؛ 3 ستاره

هتل الان استانبول ؛ Istanbul Elan Hotel

این هتل در منطقه پرا در بی اوغلو واقع شده و فقط 200 متر از خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد. هتل الان استانبول Istanbul Elan Hotel با برج مشهور گالاتا نیز حدودا 8 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. رستوران های مختلف، مراکز خرید و مغازه های بسیاری را در منطقه اطراف هتل پیدا خواهید کرد. مهمانان می توانند از مغازه های محلی که در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارند، سوغاتی خریداری کنند. بسیاری از اتاق های آن منظره شهر دارد. رستوران هتل با غذاهای انتخاب شده، شامل انواع غذاهای ترکی برای ناهار و شام است. کافه لابی انواع نوشیدنی ها را به همراه نوشیدنی های ​​سنتی ترکی ارائه می دهد. ایستگاه متروی Sishane تنها 250 متر از هتل دور است و دارای دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه های توریستی است. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 14 کیلومتری هتل است و سرویس حمل و نقل فرودگاه نیز با هزینه اضافی در دسترس است. فرودگاه استانبول همچنین در فاصله 30 کیلومتری هتل واقع شده است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل الان استانبول را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

هتل الان استانبول

خدمات رفاهی هتل الان استانبول

خدمات رفاهی در این هتل 3 ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و اتاق جلسه با هزینه اضافه به همراه مرکز تجاری که امکان دسترسی به آن به راحتی برای مهمانان هتل فراهم است و امکان استفاده از پارکینگ که با هزینه اضافه در اختیار مهمانان قرار می گیرد می باشد. علاوه بر این، پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد، دسترسی به امکانات ورزشی نیز به صورت 24 ساعته امکانپذیر است، خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه و راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و همچنین دستگاه خودپرداز بانک نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد و دارای مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی) و مکانی مخصوص برای کشیدن سیگار است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی، روسی، اسپانیایی، عربی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به قهوه و چای و تلویزیون در مناطق عمومی هتل نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

هتل الان

امکانات تفریحی هتل الان استانبول

این هتل دارای مبلمان فضای باز است و علاوه بر این، تجهیزات دوچرخه سواری هم از امکانات ورزشی این هتل است که مهمانان می توانند همزمان با اقامت در این هتل نیز به ورزش بپردازند. امکان خرید بلیط جاذبه های گردشگری شهر نیز در هتل امکانپذیر است. یک کافه هم در هتل موجود است که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

 

رستوران هتل

صبحانه های رایگان بوفه در هر روز بین ساعت 7 تا 10 صبح سرو می گردد.
رستوران الان Elan Restaurant: این رستوران متخصص در غذاهای مکزیکی است و سرو غذا را برای صبحانه، ناهار و شام انجام می دهد.
خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

هتل الان در استانبول

امکانات اتاق های هتل الان استانبول

این هتل دارای 45 اتاق می باشد که در آنها مجاز به کشیدن سیگار نمی باشد و در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا، روزنامه های رایگان و دسترسی به اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، اتو و میز اتو در صورت درخواست، گاوصندوق، قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در 24 ساعت شبانه روز ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

هتل 3 ستاره الان در استانبول

انواع اتاق های هتل الان استانبول

  • اتاق دبل اکونومی: این اتاق ها 14 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و می باشند.
  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها 18 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر می باشند.
  • اتاق دبل استاندارد دارای چشم انداز دریا: این اتاق ها 18 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و دریا می باشند.
  • اتاق تویین استاندارد: این اتاق ها 18 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر می باشند.
  • اتاق تویین استاندارد دارای چشم انداز دریا: این اتاق ها 18 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و دریا می باشند.
  • اتاق تریپل بیسیک: این اتاق ها 20 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر می باشند.
  • اتاق چهار نفره: این اتاق ها 25 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک تخت دونفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر می باشند.
  • سوییت دارای چشم انداز دریا: این سوییت ها 38 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و دریا می باشند.
  • اتاق دبل یا تویین با قابلیت افزایش تخت تا 6 نفر: این اتاق ها 18 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر می باشند.
  • اتاق دبل یا تویین با قابلیت افزایش تخت تا 10 نفر: این اتاق ها 18 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر می باشند.
هتل 3 ستاره الان استانبول

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

  • مسجد سلیمانیه :این مسجد حدودا 1٫8 کیلومتر از شما دورتر است که با 12 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو 21 دقیقه ای می رسید.
  • ایستگاه مترو تکسیم استانبول: 1٫3 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا 13 دقیقه طول می کشد، با مترو 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مسجد آبیاین مسجد حدودا 3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس 27 دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه :حدودا 3 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 17 دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو مسیر شما 29 دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • خیابان استقلال :تنها 700 متر با شما فاصله دارد و با تاکسی 9 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه : 2 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را 13 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها 23 دقیقه راه در پیش دارید.
  • میدان تکسیم :تنها 1٫2 کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی 13 دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز 11 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه آتاتورک استانبول: 13٫9 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 36 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 55 دقیقه زمان نیاز دارند.
  • فرودگاه سابیها: 31٫8 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، 63 دقیقه در راه خواهید بود.
هتل 3 ستاره الان

موقعیت هتل الان استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ترکیه، استانبول 34430، بی اغلو، مسروتیت شماره 91 تپبیسی

Mesrutiyet Cad. No:91 Tepebasi, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

منبعbooking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان