ادعای مارکا

اختلاف ده میلیونی برای انتقال پدیده سیتی به رئال

براهیم دیاز اسپانیایی مورد توجه رئال قرار گرفته و ممکن است همین ژانویه، ورزشگاه اتحاد را به مقصد برنابئو ترک کند.

ه گزارش "ورزش سه"، دیاز که تنها 19 سال دارد، در سال 2014، از آکادمی مالاگا به آکادمی سیتی پیوست؛ اما در پنجمین فصل حضورش در جزیره، قصد ترک سیتی را دارد. او تنها 148 دقیقه برای سیتی در این فصل بازی کرده و دو گل هم به ثمر رسانده است؛ ولی برای پپ گواردیولا، بازیکنی در حد ترکیب اصلی سیتی محسوب نمی شود.

قرارداد او در تابستان آینده به پایان می‌رسد و باشگاه ها از ژانویه آزادند که با او وارد مذاکره شوند. رئال مادرید جدی ترین گزینه دیاز، در صورت جدایی از سیتی محسوب می شود و به ادعای مارکا، توافقات با او برای قراردادی شش ساله با دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورو انجام شده و تنها توافق با سیتی باقی مانده است.

پپ گواردیولا در نشست های خبری اخیر خود به صراحت عنوان کرده است دوست دارد دیاز در سیتی بماند و هر کاری برای این مهم خواهد کرد؛ اما به نظر، سران سیتی از حفظ دیاز ناامید شده اند و برای اینکه او به عنوان بازیکن آزاد جدا نشود، مذاکرات با رئال را شروع کرده اند.

اما دو طرف بر سر رقم جدایی دیاز اختلاف نظر دارند. رئال 10 میلیون یورو پیشنهاد داده است؛ ولی سیتی خواهان دریافت 20 میلیون یورو شده است. با این حال احتمالا روی رقمی بینابین، توافق نهایی حاصل خواهد شد و از اول ژانویه شاهد حضور دیاز در رئال خواهیم بود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان