ایرنا گزارش می دهد

۲۵ درصد شبکه آب کشور فرسوده است

25 درصد شبکه آب کشور فرسوده است
به گزارش ایرنا، علیرضا طباطبایی روز چهارشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی شهر دوگنبدان با اشاره به اینکه شاخص مصرف آب در ایران بالاتر از میانگین جهانی است، بیان کرد: بازسازی و احیای شبکه آب از برنامه های در دست اجرا برای مدیریت مصرف آب است.
مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: فرهنگ سازی، کاهش سرانه مصرف آب، نصب کاهنده های مصرف، تفکیک آب آشامیدنی از فضای سبز و کاهش حوادث آب از راهکارهای موثر کاهش موثر مصرف آب در ایران است.
رئیس اداره آبفای شهری دوگنبدان نیز گفت: آب این شهر با استفاده از مخزن های 20 هزار، 10 هزار و پنج هزار متر مکعبی تامین می شود.
سید بهنام پاد افزود: شهر دوگنبدان 290 کیلومتر شبکه آب شامل 232 کیلومتر توزیع و 58 کیلومتر خطوط انتقال دارد.
وی بیان کرد: 34 هزار و 426 مشترک آب و هشت هزار و 652 مشترک فاضلاب در شهر دوگنبدان خدمات رسانی می شود.
پاد گفت: از سال 1395 تاکنون 44 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر دوگنبدان اجرا شده است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر دوگنبدان ابراز داشت: از سال 1395 تاکنون 54 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب شهری نیز در در این شهر انجام شده است.
پاد بیان کرد: تکمیل طرح رینگ مخازن آب به طول 11 کیلومتر با اعتبار 110 میلیارد ریال از دیگر خدمات شرکت آبفای شهر دوگنبدان در دولت تدبیر و امید بوده است.
وی تکمیل طرح تصفیه خانه شهر دوگنبدان را از خدمات ماندگار آب و فاضلاب در شهر دوگنبدان دانست و افزود: فاز اول و دوم تصفیه خانه شهر دوگنبدان در سال های 1395 و 96 تکمیل و بهره برداری شد.
شهر یکصد هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
8143/2082/6110
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان