تفریح این هفته در مشهد، شهرکرد، تهران و همدان

تفریح این هفته در مشهد، شهرکرد، تهران و همدان
برای اینکه همیشه و هرجا درست مانند آدم‌های باانگیزه و پر نشاط ظاهر شوید به تفریح، تنوع و دیدی مثبت و رضایتمندانه نیاز دارید. پس اگر فکر می‌کنید این روزها با کمی هیجان و تغییر احساس خوشحالی بیشتری خواهید داشت ابتدا لازم است با تنبلی خداحافظی کنید و برای ایجاد انگیزه در خود تمام آخر هفته‌ها را با برنامه‌ریزی با بهانه‌ی کوچک به تفریح و شادی تبدیل کنید. این روزها به وفور نمایش، کنسرت و نمایشگاه برپاست تا نهایت لذت را از روزهای تعطیل در کنار خانواده تجربه کنید. این آخر هفته قرار است بار دیگر مشتی خاطره بسازید و هیجان زده شوید.

هیجان انگیزتر از این نمی‌شود / تفریح آخر هفته در بلندترین زیپ‌لاین ایران در شهرکرد

اگر تا به امروز این تفریح مهیج و متفاوت را تجربه نکرده‌اید این آخر هفته حتماً دل را به دریا بزنید و سوار شدن بر مرتفع‌ترین زیپ‌لاین ایران را تجربه کنید. این زیپ‌لاین در شهرکرد با اتاقکی شیشه‌ای قهوه‌ای رنگ در بالای تپه نورالشهدا این شهر قرار گرفته و به خاطر ویژگی‌هایش به مرتفع‌ترین، پرشیب‌ترین و پرسرعت‌ترین زیپ لاین موجود در ایران معروف است. یک تفریح استاندارد و ایمن که 2 لاین مجزا دارد و مجهز به سیستم کنترل سرعت هم هست. پس اگر 15 سال یا حتی 50 سال سن داشته باشید می‌توانید از این تفریح بهره‌مند شوید. فقط کافی است این آخر هفته به پارک ملت یکی از پرطرفدارترین بوستان‌های شهرکرد بروید و با این تفریح بی‌نظیر حسابی هیجان‌ زده شوید.

زیپ لاین شهر کرد

وارد دنیای سرگرمی بچه‌ها شوید/ این آخرهفته در نمایشگاه کودک و نوجوان، سرگرمی و اسباب بازی در همدان

بچه‌ها را با پای خودشان به دنیای سرگرمی و اسباب بازی‌ها ببرید تا این آخر هفته را یک روز خاطره انگیز تبدیل کنید. این روزها نمایشگاه پر جنب و جوش کودک و نوجوان، اسباب بازی و سرگرمی در همدان برپاست تا هم همراه بچه‌ها وارد دنیای کودکانه آنها شوید و هم همراه آنها با تجهیزات کمک آموزشی و تربیتی آشنا شوید و هم از نزدیک کلی اسباب بازی متفاوت و زیبا ببینید. در این نمایشگاه غرفه‌هایی هم برای سرگرمی و بازی بچه‌ها مهیا شده است. به علاوه اینکه می‌توانید نمایش و جنگ‌های شاد و موزیکال هم ببینید. این نمایشگاه تا شنبه 24 آذر ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 شب در میدان عاشورا شهر همدان میزبان شماست.
 

بازی و سرگرمی برای بچه ها

تفریح آخر هفته در باغی پر از پرنده / باغ پرندگان در مشهد

یک پیشنهاد خانوادگی و دل انگیز برای تفریح آخر هفته شما آن هم قدم زدن در فضایی دنج و آرامش بخش و تماشای پرندگان در باغ پرندگان مشهد. از این بهتر نمی‌شود تا صدها پرنده نادر و کمیاب را یکجا در باغی زیبا و خوش منظره از نزدیک ببینید. بچه‌ها عاشق حیوانات هستند پس تجربه شیرین لمس و بازدید از پرندگان ایرانی و آسیایی و البته پرندگانی از کشور آفریقا را در این باغ پرندگان از دست ندهید. این باغ به دلیل طراحی ویژه و نگهداری از پرندگانی منحصر بفرد از شکیل‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد است. پس بی دلیل و بهانه این آخر هفته وارد منطقه گردشگری سپاد شوید تا روبروی الماس شرق باغ پرندگان را به چشم ببینید.

باغ پرندگان مشهد

تماشای یک اثرهنری از گارسیا لورکا / نمایش خانه برناردا آلبا در تالار وحدت

به عنوان یک زن یا مادر برای تماشای دنیای پر راز و رمز این جنس لطیف و مقدس این آخر هفته تماشای نمایش خانه برناردا آلبا را از دست ندهید. نمایشی به طراحی و کارگردانی علی رفیعی که بازیگرانی مانند رویا تیموریان، مریم سعادت، مائده طهماسبی و سارا رسول زاده در آن حضور دارند و داستان بسیار دوست‌داشتنی را به صورت تئاتر برای شما روایت می‌کنند. تهیه کننده این تئاتر ستاره اسکندری است و هر روز از ساعت 18 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. برای پر کردن اوقات فراغت یک روز تعطیل تماشای خانه برناردا آلبا حتما خاطره انگیز و دل‌شین خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان