شهرداری پیروز دربی لیگ‌برتری والیبال ارومیه ۴۶

دربی دو تیم ارومیه‌ای لیگ برتر والیبال درحالی به‌سود شهرداری به پایان رسید که در پایان بازی الفاظ رکیک و حمله دو بازیکن تیم شهرداری به عکاسان ورزشی صحنه‌ای عجیب را در این دیدار رقم زد.

شهرداری پیروز دربی لیگ‌برتری والیبال ارومیه 

46

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال با دیدار دربی ارومیه در سالن 6000نفری غدیر (دورنالاریوواسی) برگزار شد.

در این دیدار که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، تیم شهرداری ارومیه در پایان این دیدار برابر میزبانش دورنا به برتری 3 بر 2 دست یافت و با کسب دومین برد فصل خود به رده یازدهم صعود کرد.

در این بازی، ابتدا دورنا ست‌های اول و دوم را با امتیازات 25-17 و 31-29 به‌سود خود به پایان رساند ولی در ادامه تیم شهرداری ست‌های سوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25-20، 25-23 و 15-13 از آن خود کرد تا بردی سخت ولی شیرین را کسب کند.

احد رضایی با 19 و عطا زراعت گر با 17 امتیاز از تیم شهرداری و رضا رضایی با 31 و مهدی جلوه با 14 امتیاز از تیم دورنا بهترین بازیکنان این دربی بودند.

از حواشی این دیدار، حضور تنها یک‌هزار تماشاگر در سالن، تشویق هر دو تیم و صحنه زشت الفاظ رکیک دو بازیکن تیم شهرداری و هجوم آنان در پایان بازی علیه عکاسان بود که با دخالت نیروهای انتظامی، مسئولین دو باشگاه و خبرنگاران حاضر ختم به خیر شد.

با این نتیجه تیم شهرداری 2 برده شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد و دورنا بدون برد و کسب 3 امتیاز همچنان در انتهای جدول باقی‌ماند.
در هفته آینده شهرداری در خانه با سایپا دیدار می‌کند و دورنا در تهران به مصاف عقاب نهاجا خواهد رفت.

پانوراما ؛ دربی والیبال ارومیه

مصاحبه مربیان

ناصر شهنازی سرمربی تیم شهرداری ارومیه بعد از کسب دومین برد فصل این تیم با اشاره به برگزاری یک دربی تماشاگرپسند و رضایت تماشاگران گفت: تیم دورنا در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و به بازیکنان جوان و کادرفنی این تیم بابت این عملکرد تبریک می‌گویم.
وی با عذرخواهی از تماشاگران بابت نتایج ضعیف تیمش در این فصل گفت: حق انتخاب نداریم و در ابتدای فصل بازیکنان خوب بومی جذب نشده و راهی تیم‌های دیگر شدند با این حال تمام تلاش ما عملکرد قابل قبول و نتایج مطلوب برای رضایت هواداران ارومیه‌ای عاشق والیبال است.

محمد وکیلی سرمربی تیم دورنا ارومیه هم با تبریک به کادرفنی تیم شهرداری بابت برد در این بازی گفت: دیداری جذاب و تماشایی را شاهد بودیم که تجربه تیم حریف، شکست تیم ما را رقم زد.
وی اظهار کرد: عملکرد تیم با داشتن بازیکنان کم سن و سال هفته به هفته بهتر می‌شود و اکنون تیم‌ها از دورنا حساب می‌برند و هدف مدیریت باشگاه نیز، ساخت تیمی آماده برای سال‌های آینده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان