معرفی پورشه ماکان S مدل ۲۰۱۹ با پیشرانه قوی‌تر

در پی رونمایی از پورشه ماکان فیس لیفت، این خودروساز آلمانی هم‌اکنون نسخه‌ی قوی‌تر ماکان S را نیز معرفی کرده است. این خودرو دارای پیشرانه‌ی جدید ۶ سیلندر توربو می‌باشد.

معرفی پورشه ماکان S مدل 2019 با پیشرانه قوی‌تر

در پی رونمایی از پورشه ماکان فیس لیفت، این خودروساز آلمانی هم‌اکنون نسخه‌ی قوی‌تر ماکان S را نیز معرفی کرده است. این خودرو دارای پیشرانه‌ی جدید 6 سیلندر توربو می‌باشد.


پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری همان قلب آهنین بکار رفته در کاین و پانامرا می‌باشد و از توربوی توئین اسکرول برای پاسخ آنی سود می‌برد.


قدرت پیشرانه برابر با 349 اسب بخار و گشتاور نیز 480 نیوتون متر می‌باشد که این به معنی بهبود 14 واحدی قدرت ماکان S در مقایسه با نسخه قبل از فیس لیفت می‌باشد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این شاسی‌بلند فیس لیفت برابر با 5.1 ثانیه (مجهز به پکیج سفارشی اسپورت کرونو) بوده و حداکثر سرعت آن نیز به 251 کیلومتر در ساعت می‌رسد.


پورشه همچنین به منظور سواری بهتر پرفروش‌ترین شاسی‌بلند خود دست به بازنگری در شاسی زده است. فنرهای سیستم تعلیق جلو هم‌اکنون بجای فولاد از آلومینیوم ساخته شده‌اند تا فرمانی دقیق‌تر و سواری راحت‌تری حاصل شود. میله‌های ضد غلطش هم برای ایجاد هندلینگی بهتر بازنگری شده‌اند و سیستم تعلیق بادی سفارشی هم از پیستون‌های رولینگ بهینه شده و دامپرهای جدید بهره‌مند شده است.


این خودروساز آلمانی همچنین ادعا می‌کند ترمزها احساس بهتری دارند که آن‌هم به لطف پدال سبک‌تر ایجاد شده است. دیسک‌های ترمز جلو نیز بزرگ‌تر شده و قطر آن‌ها به 360 میلی‌متر رسیده است. مشتریان همچنین می‌توانند ترمزهای سفارشی کربنی پورشه را نیز انتخاب کنند.


بزرگ‌ترین تغییر طراحی ماکان فیس لیفت در بخش عقب رخ داده جایی که شاهد یک نوار نورانی LED به پهنای خودرو هستیم. چراغ‌های جلو نیز به‌صورت استاندارد از نوع LED می‌باشند. در کابین نیز از صفحه‌نمایش 10.9 اینچی، ناوبری آنلاین با ترافیک تمام‌وقت، کنترل صوتی هوشمند، وای فای هات اسپات و ارتباط گوشی هوشمند به چشم می‌خورند.


پورشه همچنین برخی آپشن ها نظیر فرمان اسپورت GT با حالت درایو یکپارچه، دستیار حرکت در ترافیک، شیشه جلوی گرم شونده و یونیزه کننده‌ی هوا را نیز در نظر گرفته است.


قیمت پورشه ماکان 2019 در بریتانیا از 46344 پوند برای مدل مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 245 اسبی آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت ماکان S برابر با 48750 پوند می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان