روح‌الله سیف‌اللهی: بازی برابر پرسپولیس لذت‌بخش است/ می‌توانیم از این تیم امتیاز بگیریم

روح‌الله سیف‌اللهی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی برابر پرسپولیس برایم لذت‌بخش است و احساس خوبی از تقابل با تیم سابقم دارم.

روح‌الله سیف‌اللهی: بازی برابر پرسپولیس لذت‌بخش است/ می‌توانیم از این تیم امتیاز بگیریم

روح‌الله سیف‌اللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم پارس جنوبی برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات را طبق برنامه جلو می‌بریم تا آماده بازی با پرسپولیس شویم. ما با نایب قهرمان آسیا روبه‌رو می‌شویم و قطعاً بازی سختی داریم، به ویژه اینکه باید در ورزشگاه آزادی برابر هواداران پرسپولیس بازی کنیم. با این حال هدف ما این است که امتیاز بگیریم و امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: بازی برابر پرسپولیس برای من لذت‌بخش است و احساس خوبی دارم که مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم. امیدوارم شاهد یک بازی جذاب باشیم تا تماشاگران هم لذت ببرند. ما می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه تیم ما هم امسال شرایط فنی خوبی دارد و نتایج خوبی تا الان گرفته‌ایم. در بازی با پرسپولیس هم قطعاً تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی را این‌طور بیان کرد: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست، ولی اعتقاد دارم که می‌توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان