مهاجم استقلال دروازه‌بان شد/ عکس

آخرین تمرین استقلال پیش از مصاف با پدیده در زمین چمن شماره دو آزادی برگزار شد.

مهاجم استقلال دروازه‌بان شد/ عکس

به گزارش ایسنا، تمرین امروز(چهارشنبه) استقلال از ساعت 16 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد. پیش از آغاز این جلسه تمرینی که آخرین تمرین آبی‌پوشان پیش از بازی حساس مقابل پدیده است، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند. از نکات جالب جلسه فنی امروز آبی‌پوشان، حضور هم‌زمان بازیکنان استقلال و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی در هتل آکادمی فوتبال بود که در این بین فرشید اسماعیلی و کی‌روش برخورد گرمی با هم داشتند.

پس از این که جلسه فنی استقلال به اتمام رسید، ‌ بازیکنان به زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی رفتند و پس از شیندن صحبت‌های وینفرد شفر، سرمربی این تیم، برای تمرین آماده شدند. در ابتدای تمرین آبی‌پوشان با عبور از موانع و استارت‌های کوتاه خودشان را برای آیتم‌های بعدی آماده کردند. پس از آن هم بازیکنان در گروه‌های مختلف تمرین کردند که دروازه‌بانان به صورت اختصاصی با نامداری و باقی بازیکنان آقا وسط بازی کردند. در طول تمرین هم وینفرد شفر به دقت عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشت.

فرشید اسماعیلی در جریان تمرین امروز در برخوردی که داشت از ناحیه ابرو دچار پارگی شد که بلافاصله توسط کادر پزشکی مداوا شد و به تمرین برگشت تا استقلالی‌ها از بابت او نگران نباشند. از نکات جالب امروز، حضور اللهیار صیادمنش در دقایقی از تمرین به عنوان دروازه‌بان بود.

در ادامه تصاویری از تمرین امروز مشاهده می‌کنید:

43 43

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان