شماره ۶ خاص نصیب کدام تازه وارد خواهد شد؟

پایان بایگانی شماره‌های هیجان‌انگیز در پرسپولیس

با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، اکنون این باشگاه در تدارک تقویت تیم، بعد از دوری یکساله از بازار جذب بازیکن است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ طی یک سال محرومیت نقل و انتقالاتی عملکرد قابل توجهی از خود به جا گذاشتند و با تمام مشکلاتی که در این راه داشتند، با دستیابی به عنوان قهرمانی فصل گذشته و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، به موفقیت بزرگی دست یافتند.


اکنون در آستانه پایان محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه، ایرج عرب به عنوان سرپرست جدید باشگاه مدعی شده است کار نقل و انتقالات باشگاه را از روز شنبه با توجه به لیست برانکو ایوانکوویچ شروع خواهد کرد. آنها پیش از نقل و انتقالات، با جذب نفراتی مثل مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شریفی توانستند جذب ستاره‌های قابل توجه بازار ایران را به خود اختصاص دهند و تنها با توجه به مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری، به دنبال تقویت خط دفاعی و جذب یک مهاجم دیگر خواهند بود.


نفرات به خدمت گرفته شده پیراهن‌های خود را برای حضور در این تیم مشخص کرده‌اند؛ سروش رفیعی که پیش از این نیز سابقه حضور در پرسپولیس را با پیراهن شماره 7 داشت، بار دیگر این شماره را از بایگانی باشگاه خارج خواهد کرد و امیدوار است بعد از نزدیک به نیم فصل تمرین و دوری از فوتبال، بتواند نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.


مهدی شریفی نیز از ابتدای فصل با پیراهن شماره 10 در تمرینات حاضر شده است و در صورتی که باشگاه مهاجم قابل اعتنایی را جذب نکند، او نیم فصل دوم را با این شماره شروع خواهد کرد. البته طی چند وقت اخیر، شایعاتی مبنی بر بازگشت فرشاد احمدزاده که با پیراهن شماره 10، سه سال سابقه حضور در این تیم را در کارنامه دارد، وجود داشته که بعید است به واقعیت نزدیک شود.


مهدی شیری، مدافع سابق پیکان نیز که از امروز تمرینات خود را با پرسپولیس استارت زده است، در شرایطی که پیش از این، در تیم‌های نفت تهران و پیکان، با پیراهن شماره 2 به بازی می‌پرداخت، با توجه به در اختیار بودن آن توسط امید عالیشاه، با پیراهن شماره 17 به میدان خواهد رفت. شماره 17 پرسپولیس بر تن چهره‌هایی مثل فرشاد پیوس، مهدی مهدوی کیا، صادق محرمی و ساسان انصاری بوده است.


مهدی ترابی نیز با پیراهن شماره 9 محبوب خود در پرسپولیس حاضر خواهد شد. این شماره در حال حاضر در بایگانی است و بعد از مهدی طارمی، بازیکنی آن را بر تن نکرد. با این حال، گمانه‌زنی‌هایی نیز در خصوص بازگشت مهدی طارمی به این تیم وجود دارد که البته این مساله نیز در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد و باید در انتظار رونمایی از ترابی با شماره 9 سرخپوشان بود.


در حال حاضر، پیراهن‌ شماره 6 به عنوان شماره جذاب این تیم خالی است و باید دید در نقل و انتقالات زمستانی، بازیکنی در قواره آن جذب خواهد شد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان