فوتبال جهان؛ پشیمانی هواداران آرسنال و چلسی از تمسخر تاتنهامی‌ها در فضای مجازی + عکس

فوتبال جهان - در شبی که سفیدپوشان لندن راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند، هواداران دو رقیب همشهری آنها خجالت زده شدند.

فوتبال جهان؛ پشیمانی هواداران آرسنال و چلسی از تمسخر تاتنهامی‌ها در فضای مجازی + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، انتشار یک پوستر تبلیغاتی کنایه‌آمیز توسط باشگاه تاتنهام برای معرفی استادیوم جدیدش، هواداران دو تیم آرسنال و چلسی را خشمگین کرده بود و به همین دلیل آنها منتظر فرصتی بودند تا حرکت تیم سفیدپوش لندن را تلافی کنند.

تاتنهام در این پوستر که تصویری از استادیوم جدیدش دیده می‌شود، نوشته است: تنها جایی در لندن که می‌شود بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کرد.» کنایه تاتنهام به عدم حضور چلسی و آرسنال در لیگ قهرمانان بود، دو تیمی که هر دوی آنها در این فصل در لیگ اروپا بازی می‌کنند.

هواداران چلسی و آرسنال که منتظر تلافی بودند، شب گذشته به محض گل خوردن تاتنهام در خانه بارسلونا در فضای مجازی شروع به قرار دادن پست‌های تمسخرآمیز درباره پوستر تبلیغاتی تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو کردند غافل از اینکه در دقیقه 85 بازی، تاتنهام توسط لوکاس مورا گل تساوی این تیم را زد تا بازی به تساوی کشیده شود. این نتیجه با توجه به متوقف شدن اینتر در خانه‌اش مقابل آیندهوون منجر به صعود تاتنهام شد و به این ترتیب بهانه‌ای برای حمله هواداران این تیم به هواداران دو رقیب همشهری بازنشر پوستر تاتنهام فراهم شد.

یکی از آنها نوشته است: هنوز هم فقط یک تیم از لندن در لیگ قهرمانان مانده است. وایت هارت لین منتظر است. لوی (مدیر باشگاه تاتنهام) پوسترها را بیرون بیاور.

تاتنهام با نتیجه‌ای که در نوکمپ گرفت به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در مرحله بعد باید منتظر قرعه‌ای سخت و رویارویی با یکی از تیم‌های بزرگ صدرنشین مرحله گروهی مواجه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان