رئیس سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امدادرسانی به ۲ هزار نفر در ۸ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی

سلیمی گفت: نیرو‌های امدادی در ۸ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی به ۲ هزار نفر امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 2 هزار نفر در 8 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی

امدادرسانی به 2 هزار نفر در 8 استان متاثر از سیلمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درخصوص آخرین گزارش امدادرسانی به مناطق سیل زده اظهار کرد: از تاریخ 15 آذر تا ساعت 6 صبح امروز، 8 استان (اردبیل، ایلام، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و همدان) درگیر سیل و آبگرفتگی بودند و نیروهای امدادی به 2 هزار نفر امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی در 54 شهر و روستا و مناطق عشایرنشین گفت: در این مدت 240 نفر اسکان اضطراری دریافت کردند و 21 نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با بیان رهاسازی 41 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب افزود: 273 نفر از نیروهای امدادی در قالب 66 تیم به مناطق اعزام شدند و امدادرسانی همچنان در استان های خوزستان و لرستان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات مطرح کرد: در این مدت 47 دستگاه چادر، 712 تخته پتو، 316 تخته موکت، 202 کیلوگرم نایلون، 240 ست شستشو، 140 شعله والور و فانوس، 93 بسته غذایی، 100 قوطی کنسرو و 235 کیلوگرم قند و شکر بین مناطق سیل زده توزیع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان