شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

بیشتر افراد عادت دارند صبح‌ها دوش بگیرند. اما همه افراد مثل هم حمام نمی‌کنند. شاید متوجه نباشیم، اما هر یک از ما عادت داریم شستشو را از یک قسمت خاص بدنمان شروع کنیم. این تصمیم به طور ناخودآگاه گرفته شده و چیز‌های زیادی درباره شخصیتمان می‌گوید.

یشتر افراد عادت دارند صبح‌ها دوش بگیرند. اما همه افراد مثل هم حمام نمی‌کنند. شاید متوجه نباشیم، اما هر یک از ما عادت داریم شستشو را از یک قسمت خاص بدنمان شروع کنیم. این تصمیم به طور ناخودآگاه گرفته شده و چیز‌های زیادی درباره شخصیتمان می‌گوید. در این مطلب حقایق جالبی در این باره مشاهده می‌کنید.

اگر اول صورتتان را می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

شما اساسا از همه حواستان (بویایی، شنوایی، بینایی، چشایی و لامسه) استفاده می‌کنید. یعنی بسیار حواستان هست که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند، بنابراین بیشترین توجه را به قسمتی دارید که دیگران اول متوجه آن می‌شوند، یعنی صورت! شما همیشه نگرانید دیگران درباره شما چه فکر می‌کنند و برخی مواقع ناراحت می‌شوید یا استرس می‌گیرید و حتی گاهی خجالت می‌کشید. برای این افراد شنیدن چیز‌های بد درباره خودشان سخت است.

اگر دست‌ها یا پاهایتان را اول می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

اگر جزء کسانی هستید که اول به پاهایشان توجه دارند، می‌توانید خودتان را فردی فروتن و واقع بین بدانید. دست‌ها یا پا‌ها نماد قدرت و اراده هم هستند؛ بنابراین اول شستن آن‌ها نشان می‌دهد که شما ترسی از بیان انتخاب‌هایتان ندارید. شما یا چیزی را دوست دارید یا از آن متنفرید. اگر اول زیربغلتان را بشویید، احتمالا در محافل اجتماع محبوب، مطمئن و قابل اعتماد هستید. همچنین از کار سخت نمی‌ترسید.

اگر اول جا‌های خصوصی بدنتان را می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

احتمالا بسیار خجالتی هستید.‌ می‌توانید خودتان را فردی درونگرا یا با اعتماد به نفس پایین بدانید. شما در گروه‌های اجتماعی توجه زیادی جلب نمی‌کنید، اما کسانی که شما را از نزدیک می‌شناسند شما را حقیقی‌ترین فرد روی زمین می‌دانند. شما به سختی تلاش می‌کنید موقعیتتان را به دست آورید و ممکن است تسلیم شوید، اما نزدیکانتان از بودن با شما احساس راحتی می‌کنند.

اگر اول قفسه سینه را می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

شما اعتماد به نفس و درک روشن و رضایت بخشی از توانایی ها و شرایط خود دارید. شما عملگرا و بسیار رک و راست هستید. شما کاملا مصمم هستید و به سختی سردرگم می‌شوید. مستقل بودن را دوست دارید و مردم به خاطر آن شما را تحسین می‌کنند.

اگر اول موهایتان را می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

 نظم و انضباط را دوست دارید. بالاترین بخش بدن معمولا به معنای قدرت است و نشان می‌دهد که شما دیدگاه قوی درباره همه چیز دارید و به اهل عمل بودن خودتان مطمئن هستید. همچنین زمان را خیلی خوب مدیریت می‌کنید و به وقت شناسی معروف هستید و در انتخاب دوست، ذهن را بالاتر از ثروت می‌دانید.

اگر اول شانه‌ها و گردن را می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

اغلب سختکوش‌ترین افراد اول شانه‌ها و گردنشان را می‌شویند. شانه‌ها نماد بار هستند و شما همیشه می‌خواهید از بار دستیابی به همه چیز خلاص شوید. شما فرد مثبتی و زرنگ و فعالی هستید و از دیگران هم همین انتظار را دارید. شما بسیار رقابتی هستید و می‌خواهید یک قدم از دیگران جلوتر باشید.

اگر اول کمرتان را می‌شویید

شخصیت شناسی؛ اول کجای بدنتان را در حمام می‌شویید؟!

پشت شما نشان دهنده آگاهی شماست. پشت شامل ستون فقرات و سیستم اعصاب می‌شود که نقش مهی در عملکرد مغز بازی می‌کنند. شستن کمر چیز‌های زیادی درباره طبیعت شما می‌گوید. همیشه بسیار محتاط هستید و به دیگران راحت اعتماد نمی‌کنید. شما عادت دارید در همه چیز عمیقا تامل کنید و به دقت تصمیم بگیرید. تنهایی برای افرادی مثل شما بد نیست. بلکه فرصتی برای لذت بردن از زمان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان