رئال مادرید ۰ – ۳ زسکامسکو؛ به یاد لوپتگی!

رئال مادرید در شبی عجیب با ۳ گل در خانه خود مغلوب زسکامسکو شد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه صعود و صدرنشینی رئال مادرید پیش از این دیدار نیز مسجل شده بود، اما آنها با ارائه نمایشی ضعیف در برنابئو با 3 گل برابر زسکا مغلوب شدند تا دومین شکست در کارنامه سانتیاگو سولاری ثبت شود. رئال مادرید در بازی رفت نیز با هدایت خولن لوپتگی با یک گل در روسیه برابر زسکا شکست خورده بود.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 11 و روی همکاری ایسکو و وینیسوس برای رئال مادرید ایجاد شد اما حضور به موقع مدافعان زسکا خطر را رفع کرد.

 

در دقیقه 23 رئال مادرید صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد اما نفوذ و ضربه وینیسیوس با مهار آکنیف همراه شد و در ریباند نیز ضربه آسنسیو به دیرک دروازه زسکا برخورد کرد.

 

در دقیقه 31 و با همکاری آسنسیو و بنزما، رئال مادرید می توانست به گل برسد اما باز هم آکنیف عکس العمل خوبی برابر ضربه مهاجم اسپانیایی نشان داد.

 

 

اما در دقیقه 36 زسکا بود که به گل اول رسید. روی پاس سیگوردسون، چالوف در محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه فنی و تماشایی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

اما دقایقی بعد و در عین ناباوری، با ناهماهنگی مدافعان رئال مادرید توپ در مقابل شنیکوف قرار گرفت و وی با ضربه ای والی از گوشه محوطه گل دوم را به ثمر رساند و نیمه نخست با برتری 0-2 زسکا به اتمام رسید.

 

 

اولین فرصت نیمه دوم برای رئال مادرید ایجاد شد اما ضربه محکم وینیسیوس با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 57 زسکا می توانست به گل سوم هم دست یابد اما ضربه زیبای ولاسیچ با مهار تماشایی تیبو کورتوا همراه شد. در دقیقه 63 و با اشتباه مدافعان زسکا، رئال مادرید می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه سر مدافع مسکو روی سقف دروازه تیمش نشست.

 

در دقیقه 72 رئال مادرید به شکل اتفاقی صاحب یک فرصت بسیار خوب شد اما ضربه بازیکن رئال  از پشت محوطه بعد از برخورد به مدافعان تبدیل به موقعیت خطرناکی شد ولی آکنیف توپ را مهار کرد.

 

 

اما در دقیقه 75 زسکا به گل سوم هم رسید. روی پاس ولاسیچ، سیگوردسون با یک بغل پای دیدنی و با استفاده از اشتباه کورتوا گل سوم را نیز به ثمر رساند.

 

در ادامه رئال مادرید سراپا حمله شد اما نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه زسکا ایجاد کند و در نهایت تیم روسی با همان 3 گل در برنابئو دست به خلق شگفتی بزرگی زد و رئال مادرید را در برنابئو مغلوب کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان