واکنش عضو هیئت‌رئیسه مجلس به رانت ویژه برای نمایندگان

خبرگزاری تسنیم: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی برنامه سازمان اداری مجلس به نمایندگان برای انجام هماهنگی در مورد تردد خودرو‌های نمایندگان در خط ویژه اتوبوسرانی سطح شهر، گفت: با اعطای این امتیاز برای نمایندگان مخالف هستم.

وی با بیان اینکه اعطای مجوز تردد به خودرو نمایندگان برای عبور از خط ویژه ضرورتی ندارد، افزود: نمایندگان نیز باید مانند سایر شهروندان در سطح شهر تردد کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه این، یک امتیاز تبعیض‌آمیز برای وکلای ملت است، اضافه کرد: بنده و بسیاری از نمایندگان موافق این مجوز تردد نیستند.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه می‌توان این مجوز را به چند خودروی سازمانی که در اختیار مجلس است قرار داد تا در موارد و مأموریت‌های خاص استفاده کند، تصریح کرد: در چنین شرایطی نمایندگانی که در مأموریت‌های ویژه حضور دارند، می‌توانند از این خودرو‌های سازمانی استفاده کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: با عمومیت این مجوز برای خودروی همه نمایندگان موافق نیستم و نمایندگان در مواقع عادی مانند سایر شهروندان باید تردد کنند.

به تازگی سازمان اداری مجلس در نامه‌ای به نمایندگان اعلام کرده که اگر تمایل دارید خودروی شما از خط ویژه عبور کند، شماره خودرو را برای انجام هماهنگی و اقدامات لازم جهت صدور مجوز اعلام کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان