جانشین فرمانده ناجا:

سالانه باید ۳۰ درصد از تلفات رانندگی کاهش پیدا کند

جانشین فرمانده ناجا گفت: اگر برنامه‌یزی مناسبی نداشته باشیم، سال آینده شاهد افزایش تلفات جاده‌ای خواهیم بود.

سالانه باید 30 درصد از تلفات رانندگی کاهش پیدا کند

جانشین فرمانده ناجابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در رزمایش طرح ترافیکی زمستانه که امروز (پنج شنبه 22 آذرماه) در پیست آبعلی برگزار شد، اظهار کرد: امنیت مهم‌ترین نیاز جامعه بشری است و نظام جمهوری اسلامی ایران که برخواسته از اراده ملت است به دنبال تامین امنیت است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های حیات بشری جابجایی و تردد از جایی به جای دیگر و سفر است و ادامه حیات بشر منوط به تردد می‌باشد و افرادی که به دنبال ایجاد امنیت مردم هستند باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: در کشور ما به دلیل ضعف زیر ساخت‌ها و ضعف در حوزه جاده و خودرو، ایجاد امنیت در جاده‌ها دارای اولویت بالاتری است و ما برخی از ضعف‌های میدانی را باید با حضور در صحنه جبران کنیم.

سردار سلیمانی گفت: در طرح زمستانی به علت شرایط آب و هوا که تاثیر زیادی در نوع رانندگی دارد نیاز به توجه زیاد به تردد مردم در سطح جاده‌ها است.

وی افزود: در طول یک دهه گذشته با برنامه ریزی انجام شده و تقویت زیرساخت ها، توانستیم میزان تلفات رانندگی را از 28 هزار نفر به 16 هزار نفر برسانیم و این در شرایطی است که در طول این مدت میزان خودرو هاو طول جاده‌ها بیشتر شده است.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: ما نگران هستیم اگر کار اساسی در حوزه راه و جاده‌ها و خودرو صورت نگیرد شاهد افزایش تلفات رانندگی در سال آینده باشیم.

سردار سلیمانی گفت: برنامه پنج ساله ششم توسعه تاکید کرده است که هر سال باید 30 درصد از تلفات رانندگی کاهش پیدا کند و مقام معظم رهبری هم همیشه تاکید می‌کنند که تلفات رانندگی قابل توجیه نیست و باید میزان جانباختگان تصادفات کاهش پیدا کند.

وی افزود: در خصوص طرح زمستانی باید تاکید کنم با توجه به شرایط آب و هوایی در زمستان امسال، پیش بینی می‌شود زمستان سختی را برای تردد در جاده‌ها داشته باشیم و لازم است از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در تمام جاده‌های پرتردد و صعب العبور حضور داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: اگر همه مسئولان کشور بسیج شوند، اما اگر مردمی که در جاده‌ها تردد می‌کنند همکاری لازم را نداشته باشند طرح زمستانه موفق نخواهد بود و از مردم انتظار داریم همکاری لازم با ما در سطح جاده‌ها داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان