بهروز ناصری به مهر گفت:

علاقه منطقه بالکان به پخش فیلم و سریال ایرانی/ تبادل فرهنگی داریم

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین از درخواست تلویزیون های دولتی منطقه بالکان برای تبادل محصولات فرهنگی ایرانی مثل فیلم و سریال خبر داد.

علاقه منطقه بالکان به پخش فیلم و سریال ایرانی/ تبادل فرهنگی داریم

 بهروز ناصری مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین درباره رویکرد کانال بالکان شبکه سحر که به زبان بوسنیایی است به خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به سلیقه و علاقه مخاطبان، رویکرد کانال بالکانِ شبکه سحر به مسایل فرهنگی و سرگرمی بیشتر شده که این تغییر با استقبال مدیران تلویزیون ها و شبکه های بوسنی مواجه شده است و همواره علاقه مندند بدانند برای فصل بعدی، از چه برنامه ها و فیلم های ایرانی می توانند در کنداکتورشان استفاده کنند.

وی ادامه داد: اشتراکات فرهنگی زیادی میان جمهوری اسلامی و بوسنی وجود دارد که کشورمان در سال های اخیر از این فرصت به خوبی استفاده کرده است، ارتباط مطلوب کانال بالکان با تلویزیون های دولتی منطقه بالکان نیز نتیجه تلاش هایی است که توسط معاونت برون مرزی و مدیران شبکه سحر طی سال های اخیر صورت گرفته است.

ناصری یکی از راه های تقویت و گسترش میزان نفوذ در منطقه بالکان را در حوزه رسانه، تبادل محصولات فرهنگی می داند و در این زمینه عنوان کرد: بر اساس توافق های انجام شده، در تعطیلات و اعیاد مذهبی پخش برنامه هایی با مضامین مذهبی و همچنین فیلم های سینمایی ایرانی در کنداکتور شبکه های تلویزیونی محلی و دولتی سارایوو قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در نشست هایی که با مدیران ارشد شبکه دولتی رادیو و تلویزیون آلبانی، شبکه دولتی صربستان «آر تی اس» و شبکه های محلی و دولتی مونته نگرو داشتیم، آنها نیز خواهان گسترش ارتباطات فرهنگی، همکاری و مبادله فیلم داستانی، مستند، سریال و حتی نیروی انسانی شده اند. حتی مدیر رادیو تلویزیون «آر تی اس» صربستان آمادگی این شبکه را برای پخش فیلم ها و سریال های ایرانی و به نوعی برپا کردن جشنواره فیلم های ایرانی اعلام کرد که این خود نشانه علاقه مندی آنان به فرهنگ و تمدن ایرانی است.

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین در پایان بیان کرد: برای مطلوب تر کردن کیفیت فیلم ها و سریال ها و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، با شبکه های مختلف رسانه ملی همکاری داریم و با مساعدت شبکه آی فیلم سریال ها را با کیفیت هرچه مطلوب تر برای علاقه مندان پخش می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان