دانلود کنید: Call of Duty Legends of War برای اندروید منتشر شد

برول استارز (Brawl Stars) و PES ۲۰۱۹ تنها سورپرایزهای دیروز دنیای تلفن‌های هوشمند نبودند. در حالی که بعضی از بازیکن‌ها مشغول تجربه آخرین ساخته سازندگان کلش رویال هستند و بقیه هم همچنان منتظرند تا سرورهای PES ۲۰۱۹ بالاخره راه بیافتد، اکتیویژن در اقدامی ناگهانی قسمت جدید کال آف دیوتی موبایل را در گوگل پلی منتشر کرد.

دانلود کنید: Call of Duty Legends of War برای اندروید منتشر شد

برول استارز (Brawl Stars) و PES 2019 تنها سورپرایزهای دیروز دنیای تلفن‌های هوشمند نبودند. در حالی که بعضی از بازیکن‌ها مشغول تجربه آخرین ساخته سازندگان کلش رویال هستند و بقیه هم همچنان منتظرند تا سرورهای PES 2019 بالاخره راه بیافتد، اکتیویژن در اقدامی ناگهانی قسمت جدید کال آف دیوتی موبایل را در گوگل پلی منتشر کرد.

این بازی که Call of Duty Legends of War نام دارد، در واقع همان پروژه مشترک اکتیویژن و تنسنت به شمار می‌رود که از یکی دو ماه پیش شایعات زیادی پیرامونش شنیده می‌شد و عکس‌ها و ویدیوهای مختلفی از آن لو رفته بود. ظاهرا اکتیویژن تست آلفای نسخه انگلیسی بازی را در منطقه استرالیا آغاز کرده و به همین خاطر دارندگان دیوایس‌های اندرویدی به نوعی قابلیت تجربه بازی را دارند.

کالاف دیوتی جدید اندروید

در حالت پیش فرض بازی از تیراندازی خودکار پشتیبانی می‌کند. هر چند می‌توان کنترل بازی را آنطوری که می‌خواهید، شخصی‌سازی کنید.

تجربه کوتاهی که با بازی داشتیم، نشان داد که تمام شایعات قبلی پیرامون این کال اف دیوتی موبایل جدید حقیقت داشته‌اند. بازی هم مود زامبی معروف سری را دارد و هم تعدادی از معروف‌ترین نقشه‌های مجموعه نیز در اینجا بازطراحی شده‌اند. از طرفی به غیر از حالت‌های Zombies و Multiplayer بازی یک حالت مخفی دیگر هم خواهد داشت که احتمالا به بخش بتل رویال اشاره می‌کند.

اما نسبت به بقیه بازی‌های سافت لانچ (Soft Launch)، دانلود و تجربه Legends of War دردسرهای بیشتری دارد. به‌خصوص برای تجربه بازی، چون با اثر سنگینی طرف هستیم و حتما باید به آی‌پی استرالیا وصل شوید. بنابراین اگر سرعت اینترنت بالایی نداشته باشید بازی گاهی اوقات ارور داده و اگر هم مجوز ورود به مسابقات را پیدا کنید، باز لگ‌ها جلوی اینکه از بازی لذت ببرید را می‌گیرند.

دانلود کالاف دیوتی اندروید

بازی توسط استودیوی تی‌می، یکی از زیرمجموعه‌های تنسنت، ساخته شده است. این سازنده بازی‌های معروف Contra Return ،Arena of Valor و یکی از نسخه‌های پابچی موبایل را در کارنامه دارد.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با دو پیش نیاز به سراغ نسخه آلفا بروید: دیوایس نسبتا قدرتمند و سرعت اینترنت بالا. پیشتر شایعه شده بود که در سه ماهه اول 2019 بتای جهانی کال آف دیوتی جدید موبایل منتشر می‌شود و از طرفی با توجه به تنظیمات گرافیکی بازی، ظاهرا تنسنت تمام تلاشش را به کار گرفته تا بازی قابلیت اجرا روی خیلی از دیوایس‌ها را داشته باشد.

دانلود Call of Duty Legends of War برای اندروید: چگونه ارور راه اندازی را برطرف کنیم؟

دانلود Call of Duty Legends of War

بخش زامبی دارای یک حالت داستانی هم است و در آن تک‌نفره به نبرد با زامبی‌ها می‌روید. هرچند برای تجربه این بخش باز به اینترنت نیاز خواهید داشت.

قبلا در مقاله‌ای پیرامون دانلود بازی‌های سافت لانچ نوشته بودیم. برای Call of Duty Legends of War دقیقا باید همان کارها را انجام بدهید:

1 - کافیست در قسمت تنظیمات گوشی Cache یا دیتای مربوط به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) و سرویس گوگل موبایل (Google Service) را پاک کنید.

2 - آی پی خود را به استرالیا تغییر بدهید و سپس به این لینک گوگل پلی بازی بروید؛ مستقیما در گوگل پلی اسم بازی را جستجو نکنید، چون به احتمال زیاد نتیجه‌ای نخواهد داشت. در نهایت هم بازی را دانلود کنید.

Call of Duty: Legends of War
  • Call of Duty: Legends of War
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Activision
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 1120 مگابایت
دانلود


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان