با نظر جلالی آمدم و از یاد گرفتم

واسعی: پیکان در نیم فصل دوم برمی گردد

پیکان که فصل را خوب شروع کرده بود در پایان نیم فصل اول شرایط متفاوتی پیدا کرد و حالا همه در انتظار انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند.

به گزارش" ورزش سه" رقابت های نیم فصل اول برای تیم پیکان پایان خوشی نداشت. این تیم با شش باخت پیاپی و کنار رفتن مجید جلالی به تعطیلات رفت. سعید واسعی هافبک مهاجم فصل گذشته بادران،در ابتدای این فصل با نظر مجید جلالی به پیکان آمد اما بعد از چند بازی با مصدومیت مواجه شد و هفته های زیادی را از دست داد.

واسعی جوان در پایان مصدومیت به میادین برگشت اما پیکان از بحران خارج نشد. واسعی درباره شرایط پیکان گفت:«من که می گویم این بدشانسی بود و ما به خاطر یکسری از اشتباهات بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم.» او درباره خودش هم گفت:« من از هفته پنجم و بازی با پدیده مصدوم شدم و بازی با پرسپولیس مصدومیتم تمام شد و به بازی آمدم. متاسفانه تیم عقب افتاده بود و حضور من هم موثر نبود.»


واسعی با اشاره به شرایط پیکان گفت:« به نظر من تیم ما خیلی از لحاظ مهره و بازیکن خوب است و متاسفانه بدشانسی و اتفاقات عجیب مانع از نتیجه گیری ما شد.»


او که با نظر مجید جلالی به پیکان آمد درباره جدایی او گفت:« درست است خوشبختانه آقای جلالی من را به پیکان آوردند و من واقعا از آقای جلالی ممنون هستم. متاسفانه آقای جلالی در ادامه فصل با ما نیستند، همینطور حمیدخان مطهری که واقعا از ایشان یادگرفتم و در کنارشان فصل خوبی داشتم. متاسفانه بدشانسی های فوتبال باعث شد که آقا مجید از تیم جدا شوند.»


واسعی همچنین در ادامه با اشاره به مسایل حاشیه ای و کنار گذاشتن برخی بازیکنان از ترکیب توسط جلالی گفت:«من واقعا در جریان این مسایل نیستم تنها می دانم جو خیلی خوب و دوستانه ای در پیکان بین بازیکنان و کادرفنی وجود داشت. » او اضافه کرد:« من اینجا راضی هستم. تیم بسیار خوبی داریم و می توانیم با چند نتیجه خوب به لیگ برگردیم. مطمئن هستم در نیم فصل دوم پیکان به جایگاه واقعی اش می رسد.»


هافبک مهاجم تیم پیکان درباره مربی آینده این تیم گفت:« من هم اسامی گزینه ها را شنیدم و امیدوارم و مطمئن هستم که بهترین انتخاب انجام می شود.» واسعی  در آخر گفت:« من کاملا آماده هستم و خیلی انگیزه دارم تا نیم فصل دوم یکی از بهترین های تیم پیکان باشم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان