استعفا در وزارت صنعت در اعتراض به ۲ انتصاب جدید

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت در اعتراض به انتصابات جدید وزیر صنعت استعفا داد.

استعفا در وزارت صنعت در اعتراض به 2 انتصاب جدید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، این روزها انتصابات جدید وزیر صنعت با حواشی مختلفی روبه رو شده که همین امر اعتراضاتی را به دنبال داشته است.

براساس رویه در هر نوع انتصاب جدید در سازمان های زیر مجموعه وزارت صنعت باید همفکری با انجمن ها و تشکل های آن سازمان ها صورت گیرد اما وزیر جدید صنعت بدون توجه به سوابق افراد مسولیت های جدیدی را برای آنها در نظر گرفته است.

به عنوان نمونه روزگذشته خبر حکم  خداداد غریب‌پور به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و کامبیز مهدی زاده فرساد( داماد رئیس جمهور) به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با علامت سوال هایی مواجه شده به نحوی حتی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر هم نسبت به تصمیمات غیر کارشناسانه گلایه کرده و متن استعفای خود را به دفتر وزیر ارسال کرده است.

یک مقام آگاه در وزارت صنعت با تأیید استعفای سرقینی به خبرنگار تسنیم گفته است: متن استعفای آقای سرقینی به دلیل انتخاب غیر کارشناسانه وزیر صنعت  برای ایمیدرو و سازمان زمین شناسی به دفتر وزیر ارسال شده است.

البته گفته شده که وزیر با استعفای سرقینی مخالفت کرده اما قرائن حاکی از اصرار وی برکناره گیری از این مسوولیت به دلیل اعتراض به انتخابهای جدید وزیر دارد.

همچنین گفته شده تشکلها و انجمن های مرتبط با بخش معدن نیز مراتب اعتراض خود را طی چند روز آینده به وزارت صنعت ، معدن و تجارت بصورت مکتوب اعلام خواهند داشت.  



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان