مهران ملکوتی با مهر مطرح کرد؛

دشواری جذب سرمایه برای فیلم اجتماعی/ بلد نیستم کمدی بسازم

مهران ملکوتی کارگردان، صداگذار و صدابردار سینما معتقد است جذب سرمایه برای تولید فیلمنامه اجتماعی سخت است و معمولا این فیلمنامه‌ها را نمی‌پسندند.

دشواری جذب سرمایه برای فیلم اجتماعی/ بلد نیستم کمدی بسازم

مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های اخیر سینمایی خود گفت: در سال جاری، صدابرداری فیلم سینمایی «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی را برعهده داشتم که احتمال حضور آن در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین صداگذاری فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمید هنری را برعهده دارم که یک اثر اجتماعی است و در آن بازیگرانی چون آرش آصفی، رویا جاویدنیا، ریحانه رضی، زهرا برومند، سیامک راشدی و کریم اکبری مبارکه بازی می‌کنند.

این صداگذار درباره فعالیت خود در زمینه کارگرانی و شرایط تولید در سینما هم توضیح داد: متاسفانه در حال حاضر تولید فیلم سینمایی بسیار سخت شده‌است. تهیه‌کنندگان بیشتر به دنبال تولید فیلم کمدی هستند و من بلد نیستم فیلم کمدی بسازم.

ملکوتی در پایان گفت: واقعیت این است که فیلمنامه اجتماعی در دست دارم و چند جا برای جذب سرمایه پیشنهاد داده‌ام که متاسفانه این فیلمنامه را دوست نداشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان