داستان جذاب ب‌ام‌و سری ۸ و منهارت

داغ‌ترین عضو خانواده‌ی سری ۸ فعلاً خودروی m۸۵۰i است و مدل پرچم‌دار M۸ نیز در سال آینده عرضه خواهد شد

داستان جذاب ب‌ام‌و سری 8 و منهارت

داغ‌ترین عضو خانواده‌ی سری 8 فعلاً خودروی m850i است و مدل پرچم‌دار M8 نیز در سال آینده عرضه خواهد شد. اگر فکر می‌کنید زندگی کوتاه‌تر از آن چیزی است که منتظر M8 بمانید، یکی از مشهورترین تیونرها یعنی منهارت شاید پاسخگوی نیاز شما باشد. با پروژه‌ی MH8 600 آشنا شوید! این پروژه با یک M850i شروع شده و سپس متخصصان منهارت جادوی خود را بکار برده‌اند تا ظاهر و باطن سری 8 دگرگون شود.


این سوپر کوپه‌ی لوکس که لباس مشکی بر تن کرده از نوارهای طلایی‌رنگ برخوردار بوده و به خاطر فنرهای کم ارتفاع H&R به زمین نزدیک‌تر است. رینگ‌های 21 اینچی آلیاژی هم تکمیل کننده‌ی کار هستند.

منهارت خیلی به ظاهر فابریک خودرو دست نزده و تنها تغییر بدنه اضافه شدن اسپویلرهای جلو و عقب ساخته شده از فیبر کربن می‌باشد. در بخش عقب نیز یک مافلر جدید به همراه چهار خروجی بزرگ اگزوز به چشم می‌خورند.


اما بخش برجسته‌ی این پروژه پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو است که بجای قدرت 530 اسبی و گشتاور 750 نیوتون متری نسخه‌ی استاندارد خروجی 621 اسب بخاری و گشتاور 870 نیوتون متری دارد. احتمالاً این قدرت کمی بیشتر از خروجی M8 و M8 کامپتیشن خواهد بود.

منهارت چیزی درباره‌ی پرفورمنس پروژه‌ی جدید خود نگفته اما با توجه با افزایش قابل‌توجه قدرت انتظار می‌رود سری 8 کوپه‌ی منهارت زودتر از 3.6 ثانیه مدل M850i به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد.

احتمالاً در آینده‌ای نزدیک هم شاهد ارتقای مدل دیزلی ب‌ام‌و 840d در اروپا خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان