گزارش تمرین امیدها؛ صیادمنش عکاس شد (عکس)

تیم فوتبال امید در جدیدترین اردوی آمادگی خود پس از دو روز تمرین در کمپ ورزشگاه آزادی، عصر امروز برای بازی دوستانه با سوریه عازم کیش می شود.

به گزارش "ورزش سه" ، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از حضور در اردوی کیش و بازی دوستانه باتیم ملی سوریه، امروز از ساعت 10:30 در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.


بازیکنان پس از چند دقیقه گرم کردن، پاسکاری درحالت فشرده را تمرین کردند و سپس کرانچار شروع به صحبت با آنها کرد و آخرین بخش هم فوتبال درون تیمی در فضایی کمتر از زمین فوتبال بود  که مهاجمان در شرایطی که برتری عددی داشتند، به دروازه تیم حریف حمله ور می شدند.


در این تمرین اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل گرفتگی همسترینگ تمرین نکرد ولی با روحیه کنار زمین حضور داشت و حتی در دقایقی به عکاسی از بازیکنان هم مشغول شد.


غائبان دیگر تمرین، مهدی قائدی و حسین ساکی بودند که سرماخوردگی داشتند و به همین دلیل در تمرین حضور نداشتند.


رضا شکاری، وحید نامداری، یونس دلفی و شهاب عادلی 4 بازیکن تیم امید به دلیل اینکه در تیم های خود بازی داشتند، در تمرین تیم امید غائب بودند.


نیما نکیسا، مسئول تیم‌های پایه در فدراسیون فوتبال دقایقی در جمع ملی پوشان امید حضور یافت و پس از اینکه یک بازیکن دچار مصدومیت شد، به او متلک انداخت.


فرعباسی، دروازه بان نفت مسجد سلیمان که به تازگی به تیم ملی امید دعوت شده بود، در تمرین امروز به ریکاوری پرداخت ولی در آیتم های تمرینی شرکت داده نشد.


حمید استیلی، پاینده و بهزاد آزاد، مدیر، مدیر رسانه ای و سرپرست تیم ملی امید در تمرین امروز غایب بودند.


عکس ها از سهیل سعادتمندی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان