مهر منتشر کرد؛

افشای جزئیات تکمیلی از اسناد مکشوفه باند تبشیریمسیحیت صهیونیستی

در پی انهدام یک باند تبشیری وابسته به فرقه مسیحیت‌صهیونیستی، مجموعه‌اسناد به‌دست‌آمده از این باند، از برنامه‌های پروژه نفوذ جهانی جریان مزبور، پرده برداشت.

افشای جزئیات تکمیلی از اسناد مکشوفه باند تبشیریمسیحیت صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، تبشیر حداکثری و توسعه کمی اعضا، به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف فرقه مسیحیت صهیونیستی است که به منظور تحقق آن، مجموعه‌برنامه‌هایی هدفمند را جهت نفوذ در نقاط مختلف جهان دنبال می‌کند. بررسی اسناد مکشوفه از باند تبشیری مزبور نیز حکایت از همین امر دارد.

یکی از این اسناد در بردانده «نقشه نفوذ جهانی» جریان مسیحیت‌صهیونیستی است که روند حرکت تدریجی گروه‌های تبشیری را از غرب تا شرق عالم -طی اسلایدهایی- مشخص می‌سازد. کره، چین، انطاکیه(واقع در ترکیه)، انگلیس، ایالات‌متحده و به‌ویژه کشورهای مسلمان، از برجسته‌ترین مناطق تعیین‌شده در سند مزبور هستند.

سند مکشوفه که بیانگر چرخه نفوذ این باند با محوریت سرزمین های اشغالی است

نکته قابل‌تأمل، حالت «چرخه» این نفوذ جهانی است که طی آن، حرکت‌های تبشیری از غرب تا شرق، با محوریت «اورشلیم» به یکدیگر پیوند می‌خورند.

شایان‌ذکر است، مرکزیت فرقه مسیحیت‌صهیونیستی در اسرائیل قرار داشته و تحت هدایت و فرماندهی رژیم اشغالگر قدس، برنامه‌هایی کوتاه و بلندمدت را در راستای تبشیر، افزایش شمار پیروان و نفوذ هرچه وسیع‌تر در سراسر جهان، پی‌ریزی و اجرایی می‌سازد. تضعیف پایه‌های اعتقادی، به ویژه در جوامع مسلمان، از پیش‌فرض‌های تبشیر است که در فرقه مسیحیت‌صهیونیستی بر آن تأکید می‌شود.

گفتنی است اواسط آذرماه خبری با عنوان «انهدام باند مسیحیت‌ صهیونیستی» در خبرگزاری مهر منتشر شد. در ادامه پیگیری های خبرنگار مهر مشخص شد که مجموعه‌اسناد به‌دست‌آمده از این باند تبشیری وابسته به فرقه مسیحیت‌صهیونیستی، از برنامه‌ بلندمدت جریان تبشیری برای نفوذ هرچه بیشتر در جهان، پرده برداشته است. 

یکی از برنامه‌ها و اهداف بنیادین فرقه مسیحیت‌صهیونیستی، «تبشیر» و توسعه کمی و کیفی دایره اعضا و حوزه‌های نفوذ خود در سراسر جهان است که با ابزارهای مختلف از گذشته تا به امروز دنبال کرده است. 

یکی از اسناد مکشوفه از باند تبشیری فوق‌الذکر با اشاره به این موضوع، از برنامه بلندمدت مسیحیت‌صهیونیستی در این زمینه حکایت دارد. 

بر اساس سند مزبور، از سال 1989تا 2010 میلادی، حوزه‌های نفوذ جریان تبشیری در روندی رو به شتاب، توسعه یافته‌؛ به‌طوری‌که از 11هزار گروه هدف –به‌اصطلاح- «دست‌نخورده» در سال 1989 به 1500 گروه در سال 2010 تقلیل پیداکرده‌است. 

این برنامه‌ها ذیل عنوان «Vision school» صورت گرفته و همان‌طور که در اسناد تأکید شده، از مرکزیت «اورشلیم»(واقع در رژیم‌صهیونیستی) هدایت و راهبری می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان