اردکانیان:

تعیین تعرفه پرمصرف ها در صف انتظار جلسه هیات وزیران است

تعیین تعرفه پرمصرف ها در صف انتظار جلسه هیات وزیران است
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، رضا اردکانیان روز یکشنبه در حاشیه جشنواره پژوهش و فناوری این وزارتخانه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه این است که این تعرفه - که بیشتر برای بخش برق طراحی شده است - برای ماه های گرم سال اجرا شود؛ بنابراین پس از تصویب نهایی، فرصت مناسب در اختیار داریم تا نسبت به شیوه اجراشدن آن اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: در این فرصت مردم را توجیه خواهیم کرد تا بدانند اگر در ماه های گرم به روند مصرف کنونی خود ادامه دهند چه هزینه هایی باید پرداخت کنند و از چه راه هایی مصرف خود را کنترل و کاهش دهند.
وزیر نیرو به طراحی نرم افزاری اشاره کرد که به وسیله آن مردم می توانند از میزان مصرف و هزینه ای که بابت به کارگیری هر دستگاه در زمان مصرف پرداخت می کنند آگاه شوند.
وی گفت: پس از تصویب نهایی این تعرفه، اجرای آن جدی خواهد بود.

** بارورسازی ابرها مطابق برنامه ادامه دارد
اردکانیان درباره روند بارورسازی ابرها نیز گفت: این برنامه مانند سایر برنامه های طراحی شده برای بخش آب کشور تداوم خواهد یافت.
این عضوهیات دولت، بارورسازی ابرها را یکی از روش های نامتعارف تامین آب(متعارف بارش های طبیعی) برشمرد که برای تامین آب مورد استفاده قرار می گیرد.
اردکانیان به داخلی سازی گلوله های مورد نیاز برای بارورسازی ابرها اشاره کرد و افزود: این امر کمک شایانی به طرح خواهد داشت زیرا تا پیش از این، مجبور به تامین گلوله ها از خارج بودیم و اکنون از همه ظرفیت های داخلی استفاده می شود.

** برنامه ای برای نشست با نمایندگان اصفهان
وزیر نیرو به جلسه با نمایندگان اصفهان درباره مشکلات آب این استان اشاره کرد و گفت: هنوز جلسه ای با آنان نداشته ام اما رایزنی با نمایندگان درباره مشکلات ادامه خواهد یافت.
اقتصام**2078** 2023
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان