CR۷-ایچازو؛ پرده اول

حرکت جنجالی رونالدو در دربی تورین (عکس)

شب گذشته شب تاج گذاری رونالدو در دربی دلا موله شهر تورین بود ولی یک ژست عجیب از او نزدیک بود همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یک بار دیگر در دربی تورین برنده از زمین خارج شد و موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، بر تورینو غلبه کند.

این پانزدهمین پیروزی یووه در شانزده بازی ای بود که در این فصل از سری آ برگزار کرده که یک رکورد منحصر به فرد محسوب می شود. 

رونالدو که پیش از این در دربی دو شهر منچستر و مادرید موفق به گلزنی شده بود، طعم گلزنی در دربی سومین شهر مختلف دوران فوتبالش را نیز چشید و با گل دقیقه 69 خود بانوی پیر را برنده از زمین خارج کرد. او حالا به طور مشترک با پیاتک در صدر جدول گلزنان نیز قرار دارد. این ششمین گل متوالی رونالدو در بازی های دور از خانه یوونتوس نیز بود.

اما چیزی که بیش از همه توجهات را در این بازی جلب کرد، حرکت عجیب رونالدو پس از گلزنی بود. فوق ستاره پرتغالی بعد از گل شدن پنالتی به سمت "ایچازو" گلر تورینو رفت و با لبخندی کنایه آمیز تنه ای به او زد. این حرکت بلافاصله از سوی داور با کارت زرد مواجه شد که تعجب رونالدو را به دنبال داشت. او معتقد بود که برخورد او بدون هیچ قصد و غرضی بوده و دقایقی بعد با رفتن به سمت ایچازو که از دست او خشمگین نیز شده بود، اقدام به عذرخواهی کرد تا در همان زمین همه چیز حل و فصل شود.

گلر تورینو دست رونالدو را هنگام پنالتی زدن خواند و به سمت توپ نیز شیرجه زد. او حتی موفق به لمس توپ نیز شد ولی ضربه به قدری سنگین بود که در نهایت راهی دروازه شد. ایچازو پس از گل شدن پنالتی به شدت خشمگین شده بود و از بخت بد خود می نالید که با آن حرکت رونالدو مواجه شد.

ایچازو سابقه کری خوانی و تنش لفظی در دربی های پیشین را نیز داشته و به نظر می رسد که بازیکنان یوونتوس مترصد فرصتی برای ضربه زدن به او بودند و این کار را رونالدو به بهترین شکل ممکن انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کری سیمونه زازا برای ایچازو در دربی های پیشین...زازا اکنون با ایچازو در تورینو هم تیمی است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان