برنابئو هفته به هفته آب می رود

اتفاق قابل پیش بینی؛ رونالدو برنابئو را خالی کرد

هر چه از فصل می گذرد و تعداد بازی های خسته کننده رئال بیشتر می شود، از تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه برنابئو نیز کاسته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال شب گذشته در برنابئو موفق شد با یک گل بر تیم رده نوزدهمی رایووایه کانو غلبه کرده و به رده سوم لالیگا برسد. تک گل رئال را بنزما در نیمه اول به ثمر رساند و در دقایق باقی مانده نه تنها گلی دیگر به ثمر نرساند که نزدیک بود دقیقه 92 دروازه خود را باز شده ببیند که کورتوا با دو سیو درخشان، اجازه این کار را نداد.

تنها 55229 هوادار در برنابئو حاضر بودند یعنی 68 درصد گنجایش 81 هزار نفری ورزشگاه. از دو بازی قبلی رئال برابر زسکا و ملیا نیز به ترتیب 51638 و 55243 نفر استقبال کرده بودند. سه بازی متوالی گنجایش ورزشگاه به 60 هزار نفر نیز نرسیده است.

از 12 بازی خانگی رئال در این فصل، هفت بازی بالای 60 هزار نفر تماشاگر داشته، تنها یک بازی یعنی دربی مادرید برابر اتلتیکو بیش از 70 هزار نفر هوادار را به خود دیده(78 هزار نفر) و از 4 بازی نیز زیر 60 هزار نفر استقبال شده است.

فصل گذشته در چنین مقطعی 819659 نفر از بازی های خانگی رئال استقبال کرده بودند یعنی متوسط 68297 برای هر بازی. امسال 753462 نفر و متوسط 62788 نفر برای هر بازی. یعنی 8 درصد افت تماشاگر را در رئال شاهد بوده ایم و نسبت به فصل گذشته هر بازی 5509 نفر کمتر هوادار به برنابئو آمده آست.

فصل گذشته تنها برای بازی با فوئن لابرادا در کوپا دل ری بود که کمتر از 60 هزار نفر به برنابئو آمدند. جالب و عجیب اینکه در اولین بازی خانگی فصل رئال برابر ختافه تنها 48466 نفر در ورزشگاه حاضر بودند که از زمان پیوستن رونالدو به رئال در سال 2009 بی سابقه بود.

افزایش ده درصدی قیمت بلیت، جدایی رونالدو از رئال و عدم جذب یک فوق ستاره جذاب به جای او و در نتیجه خسته کننده شدن بازی های رئال که پر از چهره های تکراری است را می توان از دلایل افت تماشاگر در برنابئو دانست.

هواداران رئال به قدری از دست تیم خود عصبانی هستند که در شکست 0-3 برابر زسکا، پیش از اتمام بازی اقدام به ترک ورزشگاه کردند و شب گذشته برابر رایو نیز همین کار را تکرار کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان