مشارکت ۹ وزیر دولت اسرائیل در تظاهرات علیه نتانیاهو

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، 9 وزیر دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صد‌ها اسرائیلی معترضی پیوستند که ظهر امروز در مقابل دفتر وی در قدس تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند.

آن‌ها در اعتراض به وضعیت وخیم امنیتی در کرانه باختری بعد از عملیات‌های شهادت طلبانه اخیر فلسطینی‌ها در این منطقه تجمع کرده بودند.

از جمله وزرایی که به این تظاهرات پیوست نفتالی بنت، وزیر آموزش دولت نتانیاهو است. وی گفت: اکنون زمان آن رسیده که ارتش قدرت بازدارندگی خود را بازیابد تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

بنت گفت: دستگاه امنیتی اسرائیل حقوق فلسطینی‌ها را به امنیت شهرک‌نشینان در کرانه باختری ترجیح می‌دهد.

عکیفا نوفیک، تحلیلگر سیاسی شبکه 10 تلوزیون رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: 9 وزیر از مجموع 21 وزیر دولت اسرائیل یعنی تقریبا نصف وزرای دولت نتانیاهو امروز در تظاهراتی که در مقابل دفترش در شهر قدس برگزار شد، شرکت کردند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این تظاهرات اعلام کرد: این تظاهرات هدیه‌ای به جنبش حماس در سی و یکمین سالروز تأسیسش است.

همچنین در جلسه دولت درگیری لفظی میان بنت و نتانیاهو به خاطر اوضاع کرانه باختری رخ داد.

بنت به نتانیاهو گفت: تو نمی‌توانی وزیر جنگ باشی. شکافی که در شهرک بیت ایل به وجود آمده به خاطر عدم انهدام یک منزل فلسطینی است. دادگاه عالی حکم عدم انهدام آن را صادر کرده این درحالی است که انهدام منزل مأموریت ارتش است نه دادگاه عالی.

بعد از این اظهارات، او و نتانیاهو به شدت با هم درگیر شدند و بنت خشمگین شد و جلسه کابینه را ترک کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان