امضای تفاهم‌نامه تکمیل و واگذاری ۹۳۱ واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی

به منظور کمک به حل مشکل تامین مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) تفاهمنامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه تکمیل و واگذاری 931 واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن و به منظور حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این راستا 775 واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و نیز 156 واحد مسکن استیجاری شهرهای استان در غالب تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید.

مبارک قدم افزود: هزینه این واحدها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها و از طریق اعطای تسهیلات یارانه دار و کمک های مالی کمیته امداد تامین می شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری زمین به کمیته امداد نیز تصریح کرد: در این خصوص نیز به تعداد نیاز اعلامی و پس از بررسی لازم بصورت مسکن گروهی به کمیته امداد واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سیاستهای وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه بازآفرینی پایدار شهری، خاطرنشان کرد: توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنان بافتهای حاشیه ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات این نهاد در بافتهای حاشیه ای افزود: برای ساکنان این مناطق علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف بویژه برای 2 هزار و 100 نفر، خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه می شود.

سهندی همکاری با سمن ها و کانونهای کمیته امداد را راهکارهایی موثر برای بافتهای فرسوده دانست.

در ادامه این مراسم تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان