کلوپ: به خاطر آلیسون می خواستیم پیروز شویم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است نمایش تیمش یونایتد را وادار به دفاع کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با ارائه یک نمایش هجومی موفق شد 1-3 یونایتد را مغلوب کرده و دوباره به صدر بازگردد و کلوپ به تشریح برنامه تیمش برای غلبه بر یونایتد پرداخته است.

 

کلوپ گفت: "برنامه این بود که باهوش بازی کرده و توپ را به مدافعان یونایتد بفرستیم که این اتفاق در مورد گل اول رخ داد و این گل در سطح کلاس بالای جهانی بود.

 

 

زمان ورود شقیری به میدان بد نبود زیرا ما به یک بازیکن گلزن نیاز داشتیم اما جنگندگی او و نمایشی که ترکیبی از یک فوتبال واقعی و مبارزه طلبی شقیری برابر یک تیم بزرگ است بسیار خوب بود.

 

منچستریونایتد علاقه ای به ارائه فوتبال دفاعی نداشت اما ما به آنها اجازه پیشروی نمی دادیم. بعد از دریافت گل بازیکنانم می خواستند به خاطر آلیسون پیروز شوند و آنها در کنار هم این کار را انجام دادند. در نیمه نخست فضا بیشتر شد اما در نیمه دوم سیستم یونایتد از پنج دفاع به چهار دفاع تغییر یافت و فضایی پشت دفاع حریف نبود.

 

در ادامه نیز شقیری وارد زمین شده و موفق به گلزنی شد. ما می دانستیم که کسب پیروزی چقدر دشوار است اما اتحاد زیادی داشتیم. ما یک تیم فوتبال خوب هستیم اما مجبوریم این فرضیه را ثابت کنیم و این کار را انجام می دهیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان