تایمز آو اسرائیل در گزارشی بررسی کرد

نارضایتی صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو

تایمز آو اسرائیل با انتشار یک نظرسنجی مبنی بر نارضایتی اکثریت ساکنان فلسطین اشغالی از عملکرد نتانیاهو، اتحاد میان حزب «یش آتید» و «گانتز» رئیس سابق ستاد مشترک رژیم صهیونیستی را تهدیدی بزرگ برای حزب لیکود در انتخابات آتی دانست.

نارضایتی صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهوبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تایمز آو اسرائیل با انتشار یک نظرسنجی مبنی بر نارضایتی اکثریت ساکنان فلسطین اشغالی از عملکرد بنیامین نتانیاهو، اتحاد میان حزب «یش آتید» و «گانتز» رئیس سابق ستاد مشترک رژیم صهیونیستی را تهدیدی بزرگ برای حزب «لیکود» در انتخابات آتی دانست.

به گزارش این پایگاه، براساس نظرسنجی‌ای که یک هفته پس از حوادث کرانه غربی منتشر شد، یک ماه پس از آنکه بنیامین نتانیاهو خود را به عنوان وزیر جنگ معرفی کرد، اکثریت ساکنان فلسطین اشغالی از عملکرد او به عنوان رئیس تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

در نظرسنجی جدید شبکه تلویزیونی «هداشات» که توسط آژانس نظرسنجی «میدگم» انجام شد، در مجموع 58 درصد ساکنان فلسطین اشغالی اعلام کردند از عملکرد نخست وزیر ناراضی یا بسیار ناراضی هستند.

براساس نتایج این نظرسنجی تنها 7 درصد مشارکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از عملکرد نتانیاهو به عنوان وزیر جنگ بسیار راضی هستند و 26 درصد آن‌ها نیز رضایت خود را از این امر اعلام کردند. در مقابل 25 درصد نیز ناراضی و 33 درصد بسیار ناراضی بودند.

تایمز آو اسرائیل نوشت این نظرسنجی نشان می‌دهد که اتحاد سیاسی بالقوه میان بنی گانتز رئیس سابق ستاد مشترک رژیم صهیونیستی و حزب یش آتید می‌تواند رقیبی جدی برای حزب حاکم لیکود باشد.

نظرسنجی همچنین نشان داد که در صورت ائتلاف میان یش آتید و گانتز، آن‌ها قادر خواهند بود 26 کرسی مشترک را به دست آورند که ضربه‌ای جدی به حزب لیکود محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان