باشگاه هنوز در حال مطالعه ...

شاید مربی پیکان یک خارجی باشد

آخرین اخبار از تیم پیکان حکایت از این دارد که هنوز حضور هیچ مربی در این تیم قطعی نشده و نکته جالب اینجا است که شاید مربی بعدی این تیم یک خارجی باشد.

به گزارش" ورزش سه" تمرین پیکان که قرار بود شنبه برگزار شود به دوشنبه موکول شد اما امروز هم بازیکنان به تمرین نیامدند تا مشخص شود هنوز تکلیف سرمربی آینده این تیم مشخص نشده است.


حالا یک خارجی


در روزهای اخیر اسامی زیادی برای حضور در نیمکت پیکان معرفی شدند. که در این میان اسامی مثل حسین فرکی، مهدی تارتار، فرازکمالوند، پرویز مظلومی هم مطرح شدند اما باشگاه و این مربیان هیچکدام از مذاکرات را تایید نکردند. به نظر می رسد باشگاه پیکان در این زمان به جای مذاکره با مربیان در حال مطالعه روی گزینه انتخابی بوده است. موضوع جالب اما اینجا است که طی روزهای اخیر موضوعی که روی آن تاکید می شد این که محمود شیعی مدیرعامل پیکان و حتی ساختار این باشگاه به گونه ای است که به دنبال جذب یک مربی خارجی نیست. اما از عصر دیروز خبرهایی که از باشگاه پیکان بیرون آمده نشانگر اتفاقات و رویکردهای تازه در این باشگاه است.


گفته می شود مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پیکان اینروزها به برخی از گزینه های خارجی هم فکر می کنند.


پیکان و زمان مهم پیش رو


اینروزها بازیکنان پیکان شرایط متفاوتی را تجربه می کنند چرا که منتظر این هستند که انتخاب باشگاه کدام مربی خواهد بود. به نظر می رسد پیکان باید همین روزها سرمربی تیمش را انتخاب کند تا زمان از دست نرود ضمن این که این روند شاید باعث شود تا برخی از بازیکنان خوب این تیم به دنبال جدایی و انتخاب پیشنهادهای دیگر باشند.


باشگاه پیکان روزهای متفاوتی را می گذارند. این تیم باید مربی انتخاب کند که توانایی اداراه این مجموعه از بازیکنان را داشته و آن ها را حداقل در همین رتبه امروزش  در پایان فصل حفظ کند. از سوی دیگر نگاه پیکان به فصل های آینده هم می تواند باشد چرا که عقد قرارداد تنها به خاطر یک نیم فصل به نظر کاری منطقی نمی آید آن هم برای پیکان که اکنون نه خطر سقوط تهدیدش می کند و نه شانس قهرمانی دارد. هرچند مدیران پیکان امسال بدشان نمی آید که بعد از دو مقام ششمی یک سهمیه آسیا هم بگیرد اما پیکان بیشتر به یک مربی نیاز دارد که حداقل تا پایان فصل آینده روی نیمکت بنشیند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد لیگ هجدهم لیگ مربیان است و در این بازی تاج و تخت تیم هایی موفق تر خواهند بود که مربیانی قوی تر و جنگجو داشته باشند. وقتی به میدان مبارزه لیگ برتر نگاه می کنیم،  با این اسامی برانکو، شفر، قلعه نویی، دایی، گل محمدی، قطبی، منصوریان، نکونام و علی کریمی مواجه می شویم  که هر کدام ویژگیهای منحصر بفرد و شرایط حضور در این مبارزه سنگین را پیدا کرده اند. پیکان برای حضور در میان این تیم باید یک مربی انتخاب کند که بتواند از این میدان نبرد سالم و افتخارآمیز بیرون بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان