رضاییان: دوست داریم با برزیل بازی کنیم اما نمی‌شود

مدافع تیم ملی ایران بازی‌های دوستانه برابر لبنان، قطر و فلسطین را با توجه به شرایط کنونی مفید می‌داند.

رضاییان: دوست داریم با برزیل بازی کنیم اما نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامین رضاییان صبح دوشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: شرایط خوبی پیش رو داریم و به قطر سفر می‌کنیم تا از امکاناتی که دارد استفاده کنیم تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم  و در جام ملت‌ها موفقیت باشیم.

مدافع ملی‌پوش در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها اظهار کرد: بایدی برای قهرمانی وجود ندارد اما درست است که انتظار مردم از ایران بالاست چون ایران رتبه اول آسیاست و ما می‌دانیم باید این اتفاق رخ دهد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

او افزود: در استرالیا برابر عراق آن اتفاق‌ها افتاد. در صورتی که اگر بازی بر اساس فوتبال پیش می‌رفت می‌توانستیم سه یا چهار گل به عراق بزنیم اما آن بازی فوتبالی پیش نرفت. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی‌توانیم بگوییم ما صد درصد قهرمان هستیم. با این حال ما هدفمند به این بازی‌ها می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

رضاییان در مورد بازی‌های تدارکاتی ایران (لبنان، قطر و فلسطین) پیش از جام ملت‌ها گفت: بازی‌های خوبی هستند و با توجه به امکانات و شرایطی که داریم این تیم‌ها را می‌توانستیم برای بازی‌های تداکاراتی داشته باشیم. چه تیم خوب دیگری را می‌توانستیم برای بازی انتخاب کنیم؟ تیم‌های دیگر پول زیادی درخواست می‌کنند. ما دوست داریم با تیم ملی برزیل بازی کنیم و سرمربی هم دوست دارد با این تیم بازی کند اما نمی‌شود. باید پول زیادی به چنین تیم‌هایی بدهند که فدراسیون پول ندارد.

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان