آغاز ساخت فرودگاه‌های نسل سوم در کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از ساخت فرودگاه‌های نسل سوم در کشور خبر داد و گفت: سیاست ما حمایت از تولید داخل در تامین زیرساخت‌های فرودگاهی کشور است.

آغاز ساخت فرودگاه‌های نسل سوم در کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، رحمت‌الله مه‌آبادی در نشست خبری نمایشگاه حمل‌ونقل اظهار کرد: در کشور نیازمند احداث فرودگاه‌های جدید نیستیم و در برنامه ششم توسعه نیز ایجاد فرودگاه‌های جدید ممنوع شده است.

وی با تاکید بر این‌که نیاز کنونی ما فرودگاه‌های نسل سوم (کوچک) است، تصریح کرد: سیاست شرکت فرودگاه‌ها ایجاد فودگاه‌های ارزان قیمت است که هزینه‌های فرودگاهی آن کم بوده و نیازمند هواپیماهای بزرگ نیستند.

وی با بیان این‌که این نوع فرودگاه‌ها با سرمایه‌های مردمی احداث خواهند شد، گفت: وزیر جدید راه و شهرسازی هیچ توصیه‌ای برای امضا قراردادها به شرکت فرودگاه‌ها نکرده است، وزیر راه فقط تاکید دارد که از تمام ظرفیت‌های داخلی برای توسعه زیرساخت‌ها هوانوردی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این‌که گفته می‌شود شرکت فرودگاه‌ها با تامین ایکس ری تولید داخل برای ترمینال سلام مخافت کرده است، گفت: بننده الان این موضوع را می‌شنوم، سیاست ما استفاده از تمام توان داخل در حوزه زیرساخت‌های فرودگاهی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان