هشدار درباره کاهش سهم اقتصادی و جمعیتی آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش سهم اقتصادی و جمعیتی استان پیام و هشداری برای فعالان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و همچنین مسوولان نظام اداری است.

هشدار درباره کاهش سهم اقتصادی و جمعیتی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، داود بهبودی امروز در دیداری که به همراه معاونان و مدیران سازمان با استاندار آذربایجان‌شرقی داشت اظهار کرد: ما قصد داریم طوری در استان نقش ایفا کنیم که بسیاری از دغدغه‌ها متوجه استانداری نشود و استاندار نیز برخی از مسوولیت‌ها را به خود ما محول کنند.

وی افزود: کاهش سهم اقتصادی و جمعیتی استان پیام و هشداری است برای فعالان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و همچنین مسوولان نظام اداری.

بهبودی متذکر شد: با خروج سرمایه، تخصص و نیروی انسانی شاهد کاهش تراز کمی و کیفی نیروی انسانی در بلندمدت خواهیم بود که این مسئله بر IQ استان نیز تاثیرگذار خواهد گذاشت و ما به عنوان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که عمدتا نقش تنظیم، تطبیق، راهبر، متولی و رصدگر توسعه دارد باید با این پدیده‌ها مقابله کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در عین حال بر لزوم تزریق امید، اعتماد و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: رویکرد ما برای مقابله با محدودیت‌ها این است که مسئله محور حرکت کنیم تا با ایجاد گشایش‌هایی با بن‌بست مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: طی تلاش‌هایی که صورت دادیم با دستگاه‌های مختلف از لحاظ بودجه‌ای به اعتمادسازی رسیده‌ایم تا فضای چانه‌زنی از بین برود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان