سرسپردگی به آمریکا به بهانه حمایت از ملت ایران؛

خدمتی دیگر از خاندان پهلوی به ملت ایران؛ رضاربع پهلوی: ایرانی‌ها را تحریم کنید و اموالشان را به نفع من مصادره کنید!

به هر حال، چیزی که عیان است این است که وطن فروشی و خیانت‌های چنین افراد و جریان‌هایی، چه ضد انقلاب داخلی و خارجی باشد و چه رضا پهلوی و مسیح علی‌نژاد و شاپرک شجری زاده به حدی رسیده است که دیگر هیچ ابایی ندارند از اینکه جلوی دوربین ها قرار بگیرند و درحالی که خود را را دلسوز مردم ایران می‌دانند، از دشمنان قسم خورده ملت، عاجزانه خواهش کنند که تحریم‌ها ...

خدمتی دیگر از خاندان پهلوی به ملت ایران؛ رضاربع پهلوی: ایرانی‌ها را تحریم کنید و اموالشان را به نفع من مصادره کنید!/ لیست بلندبالای خائنان به ملت  ایران کامل شد؛ از سران فتنه و دختران خیابان انقلاب تا اصلاح‌طلبان و منافقین
«کاسبان تحریم»؛ عبارتی بود که از سال 88  و پس از شدت گرفتن تحریم‌های بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، از سوی رسانه‌های ضدانقلاب برای برچسب زدن به جریان انقلابی  و استکبار ستیز کشور مورد استفاده قرار گرفت و مقاومت مردم ایران در برابر زورگویی دشمنان، به بهره بردن از تحریم‌ها و منفعت شخصی افراد تعبیر شد.
 
به گزارش رجانیوز، جمعه‌ای که گذشت، رضا پهلوی اپوزیسیون مضحک انقلاب اسلامی ایران در مصاحبه‌اش با موسسه واشنگتن پیشنهاد داد «کشورهای غربی اموال ایران در خارج از کشور را ضبط کرده و آن ها را در اختیار مخالفان نظام ایران قرار دهند.» این اظهارات سخیف و خائنانه ی رضا پهلوی علیه مردم ایران با واکنش گروه ها و کاربران فضای مجازی روبرو شد. رضا پهلوی درحالی خواستار تحریم و ضبط اموال مردم ایران از سوی کشور‌های غربی است  که تا همین چند روز قبل خود را مستحق حکومت بر ایران و دلسوز ملت معرفی می‌کرد. 
 

دانلود فیلم صحبتهای پهلوی
 
توضیح واضحات است اگر بخواهیم به توطئه ها و دشمنی ها و رنج‌هایی که رژیم پهلوی در طول دهه های گذشته، چه قبل و چه بعد از انقلاب به ملت ایران روا داشتند، بپردازیم، اما نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که فارغ از دشمنی پهلوی و سایر معانیدن با انقلاب اسلامی ایران، جریان‌های معاند زندگی مردم ایران را نشانه رفته اند. چه جمهوری اسلامی باشد و چه نباشد.
 
اما این برای اولین بار نیست که یک اپوزیسیون با شعار حمایت از مردم ایران، خواستار تحریم و فشار کشور های غربی، به ویژه اِمریکا بر ملت ایران است. تاریخ چند سال گذشته، پر است از نامه ها و درخواست های وطن فروشانه مدعیان حمایت از مردم ایران، از غربی ها که تحریم هایشان علیه ایران را شدت بخشند.
 
مشخصاً از فتنه سال 88 تاکنون چندین مورد از این درخواست ها موجود و در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است. 
 
 
نامه سران فتنه به هیلاری کلینتون؛
مایکل لدین عضو ارشد نومحافظه کاران امریکایی و مسئول پرونده سیاست داخلی ایران در بنیاد دفاع از دموکراسی ها واشینگتن، روز 20 مرداد 1394 در وب سایت «فوربس» نامه ای منتشر کرد که ادعا شد نامه جریان فتنه انگیز در ایران، به هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت امریکاست.
 
همان زمان لدین گفت نامه مذکور به واسطه یکی از دوستان سناتور «شومر» که با جریان‌های اپوزیسیون داخلی ایران در ارتباط بوده، به واشنگتن فرستاده شده است.
 
در نامه سران فتنه به هیلاری کلینتون، به آمریکایی‌ها توضیح داده شده بود که پیروزی جنبش سبز در ایران مشروط به اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران است.
 
 
گدایی مهدی هاشمی  رفسنجانی از آمریکایی‌ها؛
در همان ایام فتنه، علاوه بر نامه سران فتنه سبز به هیلاری کلینتون، مهدی هاشمی از چهره‌های نزدیک به اصلاح‌طلب نیز عاجزانه از آمریکایی ها درخواست کرده بود که تحریم‌های سنگین تری را علیه مردم ایران اعمال کنند.
 
 
 
چند سال قبل «نیک آهنگ کوثر»، کاریکاتوریست نشریات زنجیره‌ای اصلاحات یک فایل ویدئویی از مکالمه خود با مهدی هاشمی رفسنجانی در سال 88 منتشر کرد و در این باره گفت: «من و مهدی هاشمی بار‌ها با هم در تماس بوده‌ایم. در یکی از موارد که به من زنگ زد و وقتی فهمید من در حال رفتن به واشنگتن هستم، از من خواست تا راجع به بحث تحریم اقتصادی ایران، کسانی را در امریکا ببینم. می‌خواست بداند در واشنگتن چه کسانی هستند که بشود با ارتباط و تشویقشان، تحریم‌های سنگین‌تری را علیه مردم ایران تحمیل کرد. این برای من مساله عجیبی بود که مهدی هاشمی، پدر و خانواده‌اش در ایران باشد و بخواهد این بحث تحریم را از طریق امریکایی‌ها پیگیری کند. البته با آدم‌های مختلفی نیزدر این زمینه صحبت کرده بود.»
 
 
نامه احمد باطبی و رفقایش به ترامپ؛
دی ماه 1395، 30 نفر از شخصیت‌های ضد انقلاب که داعیه روشنفکری و حمایت از مردم ایران را دارند، در نامه ای که خطاب به ترامپ، رییس جمهور جدید اِمریکا نوشتند، خواستار تحریم‌های سخت‌تر علیه ایران، تعامل نکردن با ایران و استفاده از همه ابزارها برای مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران شده بودند.
 
احمد باطبی، فعال اصلاح‌طلب در فتنه 78، سیاوش صفوی و اعتمادی از گروه موسوم به دانشجویان لیبرال از افراد مشهور این لیست 30 نفره بودند.
 
 
 
ضدیت کشف حجاب کننده خیابان قیطریه با ملت ایران؛
شاپرک شجری زاده زن 43 ساله ای که در اسفند96 و در خیابان قیطریه تهران روسری سر چوب کرده بود 20 آذر 97، در پارلمان کانادا در کنار نمایندگان کانادایی و دوستان مریم رجوی قرار گرفت و به نمایندگی از حامیانش خواستار تحریم ملت ایران شد.
 
 
به هر حال، چیزی که عیان است این است که وطن فروشی و خیانت‌های چنین افراد و جریان‌هایی، چه ضد انقلاب داخلی و خارجی باشد و چه رضا پهلوی و مسیح علی‌نژاد و شاپرک شجری زاده به حدی رسیده است که دیگر هیچ ابایی ندارند از اینکه جلوی دوربین ها قرار بگیرند و درحالی که خود را را دلسوز مردم ایران می‌دانند، از دشمنان قسم خورده ملت، عاجزانه خواهش کنند که تحریم‌هایشان علیه ایران را شدت بخشند.
 
اما جنبه مثبت چنین وطن فروشی های آشکار، این است که از این پس امثال پهلوی، شجری زاده و باطبی دیگر نمی‌توانند ادعای حمایت از مردم ایران را داشته باشند. چرا که کوس رسوایی این جماعت بارها به صدا در آمده است.
 
 
فتنه گران باز هم به ملت خنجر زد

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان