در حضور رسانه ها؛

فعالیت‌های صبیان تشریح شد/ ساخت انیمیشن جینگلیکس با روس ها

فعالیت های استودیوی انیمیشن سازی صبیان طی یک بازدید یک روزه تشریح شد.

فعالیت‌های صبیان تشریح شد/ ساخت انیمیشن جینگلیکس با روس ها

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اهالی رسانه امروز سه شنبه 27 آذرماه با حضور در استودیو صبیان در جریان روند تولید و ساخت انیمیشن در این مجموعه قرار گرفتند.

محمدامین همدانی مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی امروز اهالی رسانه را در این بازدید یک روزه از استودیو صبیان همراهی و توضیحاتی درباره پروژه های تولیدی در این استودیو ارایه کرد.

همدانی در ابتدای این بازدید با اشاره به اقدامات اخیر استودیو صبیان عنوان کرد: ما در یک مناقصه بین المللی ساخت فصل دوم سریالی انیمیشنی با نام «جینگلیکس» (jingliks) را برعهده گرفتیم که با شراکت سرمایه گذار روسی آن را به تولید می رسانیم. فصل اول این سریال توسط کمپانی هایی مثل نتفلیکس پخش شده بود.

وی ادامه داد: رایت فصل دوم به صورت صددرصدی در منطقه به ایران تعلق دارد و در حوزه بین الملل نیز تا 60 درصد از این حقوق به ایران می رسد.

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی در پایان توضیح داد: هفته پیش طی مراسمی قرارداد نهایی تولید این سریال امضا و همچنین از پوستر سینمایی «پسر دلفینی» نیز رونمایی شد.

در این بازدید یک روزه که با حضور محمدامین همدانی، مهدی قیدی مدیر توسعه بازار شرکت رایمون مدیا و مدیران و عوامل بخش های و استودیوهای مختلف صبیان انجام شد خبرنگاران در جریان تولید ساخت مجموعه های «حسنا کوچولو»، «اتل متل یه جنگل»، سینمایی «پسر دلفینی» و دیگر آثار تولید شده این مرکز قرار گرفتند که به سفارش سازمان رسانه ای اوج و یا دیگر نهادها به تولید می رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان