کتاب زندگی من در دومین روز جشنواره قصه‌گویی رونمایی شد

کتاب «زندگی من» به قلم شروین نادری در دومین روز جشنواره قصه‌گویی رونمایی شد.

کتاب زندگی من در دومین روز جشنواره قصه‌گویی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کتاب «زندگی من» مجموعه سی داستان از میان بیش از 180 داستانی است که از طریق بخش نود ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی انتخاب شده و شروین نادری آنها را بسط و توسعه داده است تا به 30 داستان کامل تبدیل کرده است.

 

خانم نادری در مراسم رونمایی از کتاب که با حضور کودکان برگزار می‌شد، گفت «این قصه‌ها که برخی وارد بخش مسابقه هم نشده‌اند قابلیت آن را داشتند که بدل به داستان‌های مفصلی شوند.»

وی افزود: «چیزی در سرشت قصه هست که زمان روایتش حس می‌کنید بخشی از وجودتان را برای دیگران باز کرده‌اید و این حس همدلی است.»

این نویسنده باسابقه با اشاره به وضعیت کنونی کشور، گفت:« کشور ما در این برهه به همدلی نیاز دارد و باید قصه‌های یکدیگر را بشنویم و از فرهنگ یکدیگر باخبر شویم و به یک همدلی برسیم.»

خانم نادری با بیان آنکه اولین شعرها و قصه‌ها را در کانون شنیده است خود را مدیون کانون پرورش فکری دانست.

رونمایی این کتاب با حضور مصطفی رحماندوست برگزار شد که روز گذشته در مراسم آغازین جشنواره قصه‌گویی از او بابت چهل سال مداومت در حوزه ادبیات کودک تقدیر شد. آقای رحماندوست که با استقبال گرم کودکان مواجه شد، یکی از داستان‌های چاپ‌نشده‌اش را با همراهی کودکان خواند. حضور رحماندوست روی صحنه با همخوانی شعر انار او توسط کودکان همراه بود.

شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری سروش صحت در جریان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان