خانه‌تکانی در اتاق اصناف/ اعتبارنامه اعضای جدید هیات رییسه هفته آینده صادر می‌شود

رییس مرکز اصناف و بازرگانان با اشاره به دیدار اعضا منتخب اتاق اصناف ایران با قبادی معاون وزیر صنعت از صدور اعتبارنامه اعضای جدید هیات رییس اتاق اصناف ایران در هفته آینده توسط دبیر هیات عالی نظارت خبرداد و گفت:با صدور اعتبارنامه‌ها دوره هفتم هیات رییسه اتاق رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

خانه‌تکانی در اتاق اصناف/ اعتبارنامه اعضای جدید هیات رییسه هفته آینده صادر می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،سید جواد احمدی، با اعلام این مطلب  افزود: در بین شش نفر اعضای منتخب این دوره، سه نفر از دوره گذشته، سه نفر منتخب جدید و یک نفر نماینده وزیر صمت است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری انتخابات گفت: از نظر تحصیلات، پنج نفر از اعضای هیات رییسه دارای مدرک فوق لیسانس، یک نفر لیسانس و یک نفر دانشجوست.

او با اشاره به اینکه هیات رییسه این دوره ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان است، گفت: میانگین سنی اعضای هیات رییسه 52 سال است.

وی گفت: منتخبان دیداری با قبادی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صمت داشتند و در این دیدار اولویت‌های کاری در دوره چهار ساله پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته احمدی در این دوره از انتخابات هیات رییسه تمامی واجدین شرایط حضور داشتند و هیچ شکایتی نیز از روند برگزاری انتخابات واصل نشد که همین اتفاق پشتوانه محکمی برای منتخبان محسوب خواهد شد.

او با اشاره به شرایط کشور، نقش اصناف تولیدی و توزیعی را برای عبور از شرایط پیش روی تحریم بسیار مهم خواند.

گفتنی است، جلسه تعیین سمت اعضای هیئت رئیسه هفتمین دوره اتاق اصناف ایران، در محل دبیر خانه هیئت عالی نظارت تشکیل و پس از انتخابات داخلی، سمت هر یک از اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران تعیین شد. بر این اساس سعید ممبینی به عنوان رییس، جلال الدین شکریه به عنوان نایب رئیس اول، مجتبی صفایی به عنوان نائب رئیس دوم و محمود بنانژاد به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. حسین طاهر محمدی به عنوان دبیر و رسول جهانگیری نیز به عنوان عضو هیئت رئیسه و ابراهیم درستی عضو و نماینده وزیر در هیئت رئیسه هستند.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان