تقدیر از رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت

طی مراسمی به میزبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تالار وزارت کشور از رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تقدیر شد.

تقدیر از رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ صبح روز 26 آذرماه و به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان مراسمی به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم که محور اصلی آن توسعه حمل و نقل پاک و تغییر طراحی شهرها از خودرو محور به انسان محور بود، چهره‌هایی نظیر رحمانی فضلی وزیر کشور، جمالی‌نژاد معاون وی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حناچی شهردار تهران، سردار مهری رئیس پلیس راهور کشور و نصرتی شهردار پیشین رشت و قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حضور داشتند که ضمن قدردانی از فعالین حوزه حمل و نقل به لزوم تغییر نگرش در طراحی شهری به طراحی انسان محور و حمل و نقل پاک اشاره شد.

در این مراسم قدردانی از پیشکسوتان، رانندگان و فعالین حوزه حمل و نقل از سازمان‌های فعال در سه محور حمل و نقل پاک، توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش تصادفات تقدیر شد.

در این بخش از پیمان پارسا رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با اهدای لوح و تندیس از سوی وزیر کشور و در حوزه حمل و نقل پاک قدردانی شد.

شکوهی راد، قائم‌مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز در این مراسم حضور داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان